Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

E-sklep PGG: Wystawiono do sprzedaży 40 tys. ton miałów węglowych, klienci kupili około 10 tys. ton

Na pierwszej sesji w piątek 30 września podaż przewyższała popyt. PGG S.A. wystawiła do sprzedaży 40 tys. ton miałów węglowych, z czego klienci kupili około 10 tys. ton węgla.
Reklama

W celu rozszerzenia oferty dla klientów oraz dla poprawienia dostępności opału i ułatwienia zakupów sklep internetowy PGG S.A. uruchomił trzy dodatkowe sesje sprzedażowe w tygodniu.

 

 

W poniedziałki, środy i piątki od godz. 16 można kupić węgiel energetyczny o uziarnieniu do 20 mm, o niskiej zawartości popiołu i spiekalności, bez zanieczyszczeń mułowych, o stabilnych parametrach i względnie wysokiej wartości opałowej. Sprawdza się jako pełnowartościowe paliwo do tradycyjnych kotłów zasypowych lub kotłów miałowych (w ogrodnictwie, ciepłownictwie, ale także w gospodarstwach domowych).

Miał węglowy z PGG: Podaż przewyższała popyt

Na pierwszej sesji w piątek 30 września podaż przewyższała popyt. PGG S.A. wystawiła do sprzedaży 40 tys. ton miałów węglowych, z czego klienci kupili około 10 tys. ton węgla. Asortyment miałowy jest ciągle dostępny, spółka będzie kontynuować sprzedaż zgodnie z zapowiedziami na kolejnych sesjach w e-sklepie w poniedziałki, środy i piątki. Za każdym razem w e-sklepie udostępnionych zostanie około 30 tys. ton miałów węglowych dla gospodarstw domowych.

Sprzedaż obejmie miały węglowe luzem oraz konfekcjonowane w opakowaniach typu big-bag o wadze 1 tony. Ze względów logistycznych odbioru zakupionych przez klientów węgli miałowych z kopalń dokonują wyłącznie przewoźnicy KDW.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum