E-sklep sieci Tesco przeżywa oblężenie. Sieć angażuje do pomocy taksówki

Autor: dlahandlu.pl 11 kwietnia 2020 10:17

E-sklep sieci Tesco przeżywa oblężenie. Sieć angażuje do pomocy taksówki fot. za tesco.pl

W związku z bardzo dużą liczbą zamówień sieć Tesco połączyła siły z firmami Free Now oraz 99Rent.

Dzięki tej współpracy sieć będzie mogła dostarczyć jeszcze więcej zamówień.

- Pracownicy Tesco oraz kierowcy Free Now i 99Rent dołożą wszelkich starań, aby Wasze zakupy dotarły do Was jak najszybciej. Wspólnie możemy więcej - komunikuje sieć.

Usługa dowozu jest świadczona przez kierowców taksówek lub wypożyczalni samochodów, nie przez Tesco.

- Cena usługi jest obliczana indywidualnie dla każdej dostawy, jako suma kwoty bazowej 6 zł oraz kosztu przejazdu każdego kilometra od sklepu realizującego zamówienie do miejsca dostawy w wysokości 1,90 zł za kilometr - czytamy w regulaminie usługi.

Przypomnijmy, że aby sprostać oczekiwaniom klientów, sieć w ostatnim czasie zatrudniło tymczasowo 650 osób. Detalista nie wyklucza kolejnych rekrutacji. Pracownicy zostali zatrudnieni przy codziennej obsłudze sklepów, dostaw i zamówień internetowych.

Jeszcze przed świętami wybrane sklepy Tesco umożliwiły klientom składanie zamówień przez e-mail.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Marcin 2020-04-12 16:09:15

    Po co komentować jak komentarze nie są dodawane. Napisałem dwa i nie ma

  • Daria 2020-04-12 16:07:37

    W ofercie mają prawie wszystko a jak zamówisz to dostaniesz niewiele

    Na fakturze wpisy tego nie ma i cała litania. Zamówisz to trzeba kilka razy sprawdzać bo ceny się zmieniają. Np. w ofercie pieczywo jest wybór zamówiłam bułki i 3 chleby. Przywieźli tylko bułki. Z trzech zamówionych nie było żadnego

    Zakupy zamawiam raz na tydzień to przy takiej dostawie pieczywa powinnam co drugi dzień

    A terminów nie ma a i dowóz kosztuje. A i tak nie mam gwarancji że przywioza. Mogłabym zamówić na dłuższy okres ale pieczywo jest tak dobrej jakości że to zapakowane pleśnieje. Największy problem w tym ze nie wiesz co przywiozą. Kiedyś przywieźli mniej niż połowę i w dodatku musialam zapłacić za dostawę. Gdyby przywieźli to co zamowilam to byłabym zadowolona i nie płaciłbym. Coś powinni z tym zrobić

    Na infolinii też nic nie wiedzą.

  • Jola 2020-04-12 15:39:19

    Nie wiem dlaczego ale pisze 3 raz i komentarze się nie pokazują. Pomysł dobry ale wykonanie fatalne. Z zamówionych towarów przywożą połowę. Pomimo że są w ofercie na fakturze wpisali że nie ma. Z 4 kremów do rąk nie było żadnego a skóra pęka i boli. To po co są w ofercie. Z pieczywem podobnie w ofercie jest a nie przywożą .Można dużo wymieniac. Na infolinii też nie wiedzą jak 25 kg na ich wadze to 80 kg. Ogólnie beznadziejnie tyle że nie mają konkurencji . Biedronka pokazała światło w tunelu ale ludzie sprawdzali info pic na wodę. Szkoda że nikt z władz nie pochyli się nad problem i nie spowoduje że dyskonty czy inne sklepy będą prowadzić e sklepy na czas epidemii. Wiele osób jest starszych, chorych, nie chodzących, bez dzieci itd.

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6221
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,24

  • Śr

    5,01

  • Min

    4,05

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.