Empik.com zamknął 2017 rok liczbą 5 mln zamówień

Autor: dlahandlu.pl 25 września 2018 12:40


Empik.com 2017 rok zamknął się liczbą 5 milionów zamówień i ponad 111 mln wizyt użytkowników. 68% klientów stanowią kobiety, a 32% mężczyźni. Aż 80% klientów Empik.com wciąż odbiera zakupy w tradycyjnych salonach dzięki usłudze darmowej dostawy.

W e-sklepie rośnie popularność usługi ekspresowej rezerwacji produktu z gwarancją odbioru w salonie w maksymalnie 2 godziny.

Na rynku zadebiutowała nowa, ulepszona wersja aplikacji mobilnej Empiku. Aplikacja ma łączyć świat Empiku online i offline poprzez szereg funkcjonalności, które wkrótce zostaną wdrożone, takich jak: wyszukiwanie książki na półce, czy możliwość filtrowania wyników wyszukiwania per salon. 

Przez dwie dekady działania Empik.com odnotował 770 milionów wizyt, za jego pośrednictwem odbiorcy kupili między innymi 12,5 mln egzemplarzy książek, 5,7 mln płyt muzycznych oraz blisko 3 mln filmów na DVD. Strona notuje średnio blisko 10 milionów wizyt miesięcznie, a oferta obejmuje 2 miliony produktów i rośnie dzięki platformie marketplace.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6017
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,14

  • Min

    0,85

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.