PARTNER PORTALU

Empik wchodzi w sprzedaż żywności. Produkty bio wkrótce na marketplace marki

Autor: PB 16 marca 2021 13:10

Empik wchodzi w sprzedaż żywności. Produkty bio wkrótce na marketplace marki Na platformie Empiku sprzedają m.in.: Tchibo, Intersport, Inglot, Miele, Dr Irena Eris, DUKA, Lavazza czy Foods by Ann. Fot. materiały prasowe

Wkrótce na platformie marketplace należącej do Empiku klienci będą mogli kupować produkty delikatesowe, m.in. z kategorii bio – informuje spółka. Marketplace Empiku notuje 3-cyfrową dynamikę wzrostu rok do roku. To jeden z filarów omnichannelowego rozwoju grupy, który odpowiada już za 20 proc. całościowej sprzedaży online.

Jak podaje Empik, platforma właśnie przekroczyła próg 2 mln zamówień zrealizowanych przez partnerów marki, a kolejny milion spodziewany jest jeszcze w tym roku.

Na platformie Empiku swoje produkty wystawia 2 tysiące sprzedawców, czyli ponad 3-krotnie więcej niż rok temu. Do końca 2021 r. Empik planuje pozyskać kolejne 2 tysiące nowych partnerów. Pod koniec lutego br. marka zanotowała 2 mln zamówień zrealizowanych wyłącznie na platformie Empik Marketplace.

– Osiągnięcie pierwszego miliona zajęło nam ponad dwa lata od startu Empik Marketplace w 2017 r. Na drugi czekaliśmy już tylko 9 miesięcy, a trzeciego spodziewamy się jeszcze w trzecim kwartale tego roku – mówi Mirek Drab, dyrektor Empik Marketplace.

– Stawiamy na współpracę z dużymi i średnimi firmami, w tym znanymi i popularnymi markami. Partnerów dobieramy selektywnie, co dla naszych klientów stanowi gwarancję jakości i bezpieczeństwa zakupów - dodaje przedstawiciel Empiku.

W minionych miesiącach platformę wzmocniły takie marki jak: Tchibo, Intersport, Inglot, Miele, Dr Irena Eris, DUKA, Lavazza czy Foods by Ann. Aktualnie klienci mają do dyspozycji 16 kategorii, a do tych najpopularniejszych należą Elektronika oraz Dom i ogród. W ubiegłym roku na Empik.com po raz pierwszy pojawiły się także oferty motoryzacyjne – wyposażenie aut oraz akcesoria samochodowe.

- Wkrótce klienci będą mogli kupować też wybrane spożywcze produkty delikatesowe, m.in. z kategorii bio – informuje spółka.

– Marketplace odpowiada za 20 proc. całościowej sprzedaży na Empik.com, a przewidujemy, że w tym roku utrzymamy w tym obszarze trzycyfrową dynamikę wzrostu. Rozwój platformy stanowi ważną część strategii Grupy i budowania omnichannelowego ekosystemu usług pod parasolem subskrypcji Empik Premium. Dlatego też podstawą naszych obecnych działań jest rozszerzanie programu o kolejnych sprzedających, jak i dynamiczny rozwój sieci punktów odbioru zamówień. W minionym roku dołączyło do niej ponad 7 tys. sklepów Żabka w całej Polsce – mówi Karol Ignatowicz, dyrektor ds. e-commerce i zarządzania wartością klienta w Grupie Empik

 Wdrożona w ubiegłym roku usługa Premium Pay& Go umożliwia samodzielne skanowanie produktów w sklepie i opłacanie ich z poziomu aplikacji mobilnej. Programy Empik Premium i Empik Premium Free zrzeszają już ok. 6 mln osób, które mogą korzystać z bezpłatnych dostaw zamówień internetowych oraz promocji i benefitów kulturalnych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8137
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.