ERLI.pl przeznaczy 60 mln zł na reklamy w Google dla sprzedających na platformie
Platforma ERLI.pl chce radykalnie obniżyć koszty działania sklepu, na które składają się m.in. zakup reklamy, obsługa dostaw i procesowanie płatności. Model przygotowany został w oparciu o rozwiązania oferowane przez liderów e-commerce: InPost (logistyka), Google (rozwiązania reklamowe) oraz PayU (płatności).

Adam Ciesielczyk, fot. mat. prasowe
Reklama
W ramach tej inicjatywy ERLI.pl pokryje nie tylko koszt dostaw i płatności, ale przeznaczy do końca 2022 roku 60 mln zł na wsparcie reklam w Google, aby pomóc sprzedającym.
Badania rynkowe wskazują, że w nadchodzącym czasie obok szerokiego wyboru i wygody, dla klientów kluczowe będą znowu jak najniższe ceny.
Koalicja na rzecz niższych cen w Internecie
- Naszym celem jest obniżenie kosztów w e-commerce – dla sprzedających, a w konsekwencji dla konsumentów” – mówi Adam Ciesielczyk, prezes ERLI.pl
Sprzedającym oferuje swoisty „e-commerce’owy all inclusive”.
1. SKLEP – ERLI Shop
- Gotowy sklep dla sprzedających
- W sklepie wyłącznie produkty danego sprzedającego.
- Możliwość personalizacji według własnego pomysłu lub gotowych szablonów.
- Produkty sklepu oferowane są również na marketplace ERLI.pl
2. Reklamy w Google Ads – ERLI Campaigns
- ERLI Campaigns to aplikacja w panelu sprzedającego do promowania produktów w Google Ads.
- Każdy sprzedający na ERLI.pl otrzymuje kupony o wartości 3 000 zł na start na kampanie Google Ads. Zakładając kampanię w panelu ERLI.pl, bony pokryją 50% założonego budżetu.
- Co miesiąc każdemu sprzedającemu ERLI.pl zwróci 100% prowizji od sprzedaży w kuponach na kolejne kampanie!
- Sprzedający zobowiązani są do obniżenia cen produktów, aby zwiększyć efektywność kampanii – obniżki cen rekompensowane są z nadwyżką w postaci zwrotu 100% prowizji od sprzedaży.
- Aplikacja jest zdolna przetwarzać setki milionów informacji o produktach, wyświetleniach, kliknięciach, profilach kupujących i na tej podstawie dostosowywać ustawienia kampanii, optymalizując jej koszty (jeśli np. jakiś produkt się nie sprzedaje, mechanizm wyłącza jego kampanię, żeby nie marnować środków).
- W lipcu 2022 r. - pilotaż gotowej aplikacji z ponad 300 sprzedającymi.
- Do końca 2022 r. - 50 mln zł do rozdania w kuponach na kampanie Google Ads.
3. Darmowa dostawa z InPost.
- Kupujący otrzymują darmową dostawę od 39 zł bez opłaty za abonament.
- Koszt sprzedającego za Paczkomat już od 1,99 zł brutto! Resztę pokrywa ERLI.pl.
4. Płatności.
- Darmowe płatności dla sprzedających – 100% kosztu pokrywa ERLI.pl.
- Raty 0%.
- Odroczone płatności.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama