Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

ERLI.pl przeznaczy 60 mln zł na reklamy w Google dla sprzedających na platformie

Platforma ERLI.pl chce radykalnie obniżyć koszty działania sklepu, na które składają się m.in. zakup reklamy, obsługa dostaw i procesowanie płatności. Model przygotowany został w oparciu o rozwiązania oferowane przez liderów e-commerce: InPost (logistyka), Google (rozwiązania reklamowe) oraz PayU (płatności).
Reklama

W ramach tej inicjatywy ERLI.pl pokryje nie tylko koszt dostaw i płatności, ale przeznaczy do końca 2022 roku 60 mln zł na wsparcie reklam w Google, aby pomóc sprzedającym.

Badania rynkowe wskazują, że w nadchodzącym czasie obok szerokiego wyboru i wygody, dla klientów kluczowe będą znowu jak najniższe ceny.

Koalicja na rzecz niższych cen w Internecie

- Naszym celem jest obniżenie kosztów w e-commerce – dla sprzedających, a w konsekwencji dla konsumentów” – mówi Adam Ciesielczyk, prezes ERLI.pl 

Sprzedającym oferuje swoisty „e-commerce’owy all inclusive”.

1. SKLEP – ERLI Shop

  • Gotowy sklep dla sprzedających
  • W sklepie wyłącznie produkty danego sprzedającego.
  • Możliwość personalizacji według własnego pomysłu lub gotowych szablonów.
  • Produkty sklepu oferowane są również na marketplace ERLI.pl

2. Reklamy w Google Ads – ERLI Campaigns

  • ERLI Campaigns to aplikacja w panelu sprzedającego do promowania produktów w Google Ads.
  • Każdy sprzedający na ERLI.pl otrzymuje kupony o wartości 3 000 zł na start na kampanie Google Ads. Zakładając kampanię w panelu ERLI.pl, bony pokryją 50% założonego budżetu.
  • Co miesiąc każdemu sprzedającemu ERLI.pl zwróci 100% prowizji od sprzedaży w kuponach na kolejne kampanie!
  • Sprzedający zobowiązani są do obniżenia cen produktów, aby zwiększyć efektywność kampanii – obniżki cen rekompensowane są z nadwyżką w postaci zwrotu 100% prowizji od sprzedaży.
  • Aplikacja jest zdolna przetwarzać setki milionów informacji o produktach, wyświetleniach, kliknięciach, profilach kupujących i na tej podstawie dostosowywać ustawienia kampanii, optymalizując jej koszty (jeśli np. jakiś produkt się nie sprzedaje, mechanizm wyłącza jego kampanię, żeby nie marnować środków).
  • W lipcu 2022 r. - pilotaż gotowej aplikacji z ponad 300 sprzedającymi.
  • Do końca 2022 r. - 50 mln zł do rozdania w kuponach na kampanie Google Ads.

3. Darmowa dostawa z InPost.

  • Kupujący otrzymują darmową dostawę od 39 zł bez opłaty za abonament.
  • Koszt sprzedającego za Paczkomat już od 1,99 zł brutto! Resztę pokrywa ERLI.pl.

4. Płatności.

  • Darmowe płatności dla sprzedających – 100% kosztu pokrywa ERLI.pl.
  • Raty 0%.
  • Odroczone płatności.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (4)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum