PARTNERZY PORTALU

Euromonitor: 5 trendów, które zmienią handel

Autor: Paulina Bełżecka 12 maja 2021 15:35

Euromonitor: 5 trendów, które zmienią handel Prognozuje się, że odsetek towarów kupowanych w internecie na całym świecie wyniesie w 2021 r. 17 proc. Fot. Shutterstock

W czasie kryzysu cyfryzacja stała się kołem ratunkowym dla wielu firm. Euromonitor rzuca kolejne i wskazuje na pięć najważniejszych trendów, które w 2021 roku zdefiniują handel na nowo.

Cyfrowe zrównoważenie

Pandemia stworzyła miejsce dla większej liczby kupujących w internecie, ale także dla konsumentów podchodzących do zakupów w bardziej wyważony sposób.

Z jednej strony firmy muszą zwiększać swoje możliwości, aby sprostać wymaganiom najbardziej doświadczonych konsumentów cyfrowych, ale z drugiej - coraz częściej są proszone o obsługę tych, którzy nie mają cyfrowego know-how.

Przykład: W następstwie kryzysu związanego z COVID-19 gwałtownie wzrosło wykorzystanie platformy Instacart do dostarczania i odbierania zakupów online w USA. Instacart odnotował wzrost wolumenu zamówień o 500% po tym, kiedy pod koniec marca 2020 wprowadzono blokady w większości stanów w USA. Z sieci zaczęło korzystać coraz więcej starszych klientów. W odpowiedzi na ich potrzeby, w październiku Instacart wprowadził Senior Support Service, aby zapewnić pomoc w zakresie szeregu usług, takich jak zakładanie konta, składanie zamówień i rozwiązywanie problemów.

Wnioski:

Prosty cyfrowy wzrost ustąpił miejsca złożonej bazie użytkowników. Doświadczeni konsumenci cyfrowi są bardziej wymagający niż kiedykolwiek, a firmy muszą mieć pewność, że żaden z klientów nie zostanie pozostawiony bez wsparcia.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!



PARTNERZY SERWISU




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10850
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.