Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Euromonitor: Jak pandemia zmieniła podejście e-konsumentów do technologii

Wpływ COVID-19 przyspieszył cyfrową transformację w branży detalicznej. Detaliści poprawiali jakość obsługi konsumentów w kanałach internetowych oraz dokonywali inwestycji technologicznych w sklepach stacjonarnych. Według raportu Voice of the Industry: Digital Survey, prawie trzy czwarte przedstawicieli handlu detalicznego uważa, że kryzys przyspieszył niektóre, jeśli nie wszystkie, inwestycje związane z technologią.
Reklama

Sposobem nawiązania kontaktu z konsumentami stały się zakupy poprzez platformy livestreamingowe. Transmisje na żywo wkroczyły w świat podczas kryzysu dzięki swojej zdolności do tworzenia emocjonalnego związku z konsumentami. W marcowej ankiecie prawie 30% globalnych konsumentów mających dostęp do internetu deklarowało korzystanie z transmisji na żywo w celu dokonania zakupu w ciągu ostatniego miesiąca. Według ich deklaracji, głównymi powodami, dla których biorą udział w komercyjnych transmisjach na żywo, jest możliwość uzyskania rabatów albo dodatkowych informacji na temat funkcji kupowanego produktu lub usługi. Na szczycie listy najczęstszych zakupów znajduje się odzież i akcesoria osobiste (50% osób zgłosiło zakup z tej kategorii).

Łącznie 46% konsumentów korzystało z tej formy zakupów, przy czym zainteresowanie tym kanałem sprzedaży detalicznej jest najwyższe wśród globalnych konsumentów w wieku od 21 do 34 lat, osiągając szczyt w grupie wiekowej 30-34 lata. Jako naród przodują tu Chiny - 63% osób skorzystało w tej formy zakupu w ostatnim miesiącu. Dla porównania, liczba ta jest znacznie niższa na innych rynkach, na przykład w USA jest to 29%, 28% w Brazylii i 18% w Wielkiej Brytanii.

całość w Strefie Premium

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.