Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Everli jeszcze nie jest rentowne. Strata to 0,5 mln zł

Platforma Everli wykazała za 2020 r. stratę netto w wysokości 550 220 zł. Suma bilansowa to 12 251 910 zł.
Reklama

Spółka On Demand prowadząca platformę podaje, że restrykcje związane z epidemią koronawirusa miały pozytywny wpływ na popyt na usługi spółki, co przyczyniło się do szybkiego tempa aktywacji kolejnych miast i pozyskiwania nowych partnerów do współpracy, a w konsekwencji znaczącego wzrostu
przychodów ze sprzedaży.

Everli z niewielkim zyskiem operacyjnym

Spółka nie osiągnęła jeszcze progu rentowności, zatem wskaźniki finansowe nie są zadowalające. Spółka ma ujemny kapitał własny w wysokości 0,9 mln zł na dzień 31 grudnia 2020 oraz niewielki zysk operacyjny w wysokości 0,2 mln zł za rok 2020. Spółka polega na finansowaniu ze strony spółki dominującej (S24 S.P.A.)

Everli to platforma służąca do zakupów spożywczych online. Teraz swoim zasięgiem obejmuje 34 miasta, m.in. Białystok, Bytom, Gdańsk, Gdynię, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Sopot, Sosnowiec, Wrocław, Szczecin, Tychy, Warszawę, a także okolice stolicy: Piaseczno, Piastów.  Klienci Everli mogą wybierać m.in. spośród sieci Kaufland, Carrefour, Auchan, Biedronka, Lidl, SPAR oraz E.Leclerc.

Wcześniej platforma działała pod nazwą Szopi.pl i Supermercato24.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.