PARTNER PORTALU

Everli: wzrost zamówień o 1000 proc. Spółka pozyskała 100 mln USD na inwestycje

Autor: PB 30 marca 2021 11:43

Everli: wzrost zamówień o 1000 proc. Spółka pozyskała 100 mln USD na inwestycje Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor generalna Everli Poland. Fot. materiały prasowe

Everli, zakończyła nową rundę finansowania serii C, która została poprowadzona przez grupę Verlinvest. - Ten zastrzyk finansowy pozwoli nam na jeszcze szybszy rozwój poprzez dotarcie do nowych miast i większe inwestycje marketingowe i technologiczne, a także przyspieszy rozwój różnych modeli operacyjnych – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor generalna Everli Poland.

Spółka  poinformowała, że liczba zamówień Everli Polska w lutym 2021 r. wzrosła o 1000 proc. rdr.

Everli to platforma służąca do zakupów spożywczych online. Usługa ma pięciokrotnie większą liczbę dziennych zamówień niż rok temu. Zakończona właśnie nowa runda inwestycyjna o wartości 100 mln USD, pozwoli firmie rozwijać lokalne rynki i kontynuować międzynarodową ekspansję. Ostatnia runda jest największą jak dotąd rundą finansowania Everli.

Aplikacja Everli pozwala klientom wybrać swój supermarket i zamawiać produkty z dostawą na określoną godzinę, nawet tego samego dnia przez dedykowanego Szopera. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową.

Od początku 2020 roku zasięg usług Everli objął 23 miasta, m.in. Białystok, Bytom, Gdańsk, Gdynię, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Sopot, Sosnowiec, Wrocław, Szczecin, Tychy, Warszawę, a także okolice stolicy: Piaseczno, Piastów. To oznacza, że usługa jest już w zasięgu ok. 9 milionów mieszkańców Polski. Klienci Everli mogą wybierać spośród sieci Kaufland, Carrefour, Auchan, Biedronka, Lidl, SPAR oraz E.Leclerc. W ciągu najbliższych miesięcy do platformy dołączą kolejni partnerzy.

- O dynamicznym rozwoju usługi Everli w Polsce świadczy zarówno procentowy wzrost liczby zamówień (w lutym 2021 było to 1000% rok do roku), ale również współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi. Od września 2020 klienci supermarketu Kaufland mogą dokonać zakupów online za pośrednictwem platformy Everli z dostawą nawet tego samego dnia. W listopadzie do grona partnerów platformy dołączyła również sieć SPAR – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor generalna Everli Poland.

- W przeciągu najbliższych tygodni uruchamiamy współpracę z pierwszym partnerem spoza kategorii dużych i znanych sieci spożywczych. Klienci Everli już niedługo będą mogli kupować lokalne rzemieślnicze produkty z internetowego targu PORA NA POLA. W ciągu najbliższych miesięcy dołączymy kolejnych partnerów. Wystartowaliśmy też z wiosenną odsłoną kampanii reklamowej obejmującej radio, Internet oraz outdoor - dodaje.

Model logistyczny Everli opiera się na braku stałych kosztów (brak scentralizowanych magazynów lub ciężarówek) oraz pracy ponad 600 dedykowanych Szoperów, którzy dostarczają całotygodniowe zakupy, kontaktując się z klientami bezpośrednio przed przybyciem, w celu ustalenia preferowanych zamienników dla brakujących w sklepach produktów. Everli działa też na obszarach o małej lub średniej gęstości, a które są niedoceniane przez innych dużych graczy spożywczych online.

Nowa runda finansowania serii C została poprowadzona przez grupę Verlinvest, przy udziale nowych inwestorów takich jak Luxor, DN Capital, C4 Ventures i Convivavilité Ventures oraz wsparciu dotychczasowych: FITEC (członek Fondo Italiano d'Investimento), 360 Capital Partners, Innogest i DIP. 

Verlinvest to prywatna rodzinna firma inwestycyjna z siedzibą w Brukseli, z biurami w Nowym Jorku, Londynie i Singapurze.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8214

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,06

  • Śr

    4,06

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.