Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Foodibazar będzie dowozić zakupy z targowisk

Marka Foodibazar wkracza na polski rynek e-grocery warty ok. 3 mld zł. Model biznesowy zakłada dystrybucję świeżych produktów spożywczych prosto z targowisk i bazarów.
Reklama
  • Na rynek e-grocery wkracza start-up Foodibazar
  • Firma zakłada kilkanaście tys. transakcji w pierwszym roku działalności

 

Model dood-to-door

Zamówienia składane za pośrednictwem dedykowanej platformy zostaną dostarczone bezpośrednio do klienta usługą „door to door”. Foodibazar planuje korzystać z wewnętrznej logistyki, realizując w ten sposób efektywny proces przepływu produktów. Dedykowana platforma zakupowa wystartuje na początku 2022 r. Spółka zakłada kilkanaście tys. transakcji w pierwszym roku działalności.

- Prowadzimy zaawansowane prace nad mechaniką naszej platformy online, która planowo ruszy na początku przyszłego roku. Celem biznesu Foodibazaru będzie zapewnienie konsumentom dostępu do świeżej i jakościowej żywności. Opieramy naszą działalność na wewnętrznej logistyce - od zamówienia, poprzez pakowanie, aż po odbiór towaru przez kierowcę – mówi Michał Kowalczyk, prezes zarządu Foodibazar. – Na rynku działa ponad 60 targowisk. Naszą ambicją jest podpisanie umów z większością z nich. Aktualnie przeprowadzamy wstępne rozmowy z kilkunastoma podmiotami – dodaje. 

Gwarancją Foodibazaru będą sprzedawcy, których konsumenci znają od lat. Firma zwraca uwagę na doświadczenie zakupowe odbiorców oraz możliwość bliższego poznania sprzedawców, ich historii i doświadczenia.  Platforma będzie narzędziem koordynującym cały proces zakupowy, czyniąc go szybszym i bezpieczniejszym.

Spółka zakłada kilkanaście tys. transakcji w pierwszym roku działalności. 

 - Widzimy duży potencjał w sprzedaży produktów spożywczych online i chcemy mieć realny wpływ na rozwój rynku e-grocery w Polsce. Wśród trendów, które są coraz częściej zauważalne na rynku żywności, jest wspieranie lokalnych dostawców, oferujących świeży i ekologiczny towar w Foodibazar wdrażamy tę ideę. – komentuje prezes zarządu Foodibazar. – Na naszej platformie chcemy udostępnić funkcję wirtualnego stoiska, które będzie unikalnym doświadczeniem zakupowym, umożliwiającym bezpośredni kontakt ze sprzedawcą –  dodaje. 

Rynek wart 3 mld zł

Obecnie rynek e-grocery wyceniany jest na ok. 3 mld zł. Z przeprowadzonych badań i analiz rynkowych wynika, że w najbliższych latach może urosnąć nawet do 15 mld zł.  Pandemia COVID-19 przyspieszyła rozwój rynku e-grocery w Polsce, oferując proste, szybkie i przede wszystkim bezpieczne zakupy. Jak wynika z raportów rynkowych, prawie 15 mln Polaków choć raz zrobiło zakupy spożywcze w sieci. Największym rynkiem e-grocery w Europie wciąż pozostaje  Anglia. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.