Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Frisco: 2 mln zł na nowe rozwiązania IT

Nakłady inwestycyjne spółki Frisco w 2020 r. dokonane na niefinansowe aktywa trwałe wyniosły 1 945 tysięcy złotych (w 2019 r. 35 503 tysięcy złotych) i dotyczyły
przede wszystkim nowego oprogramowania - systemu ERP Microsoft Dynamics AX2012, JPK-VAT7 oraz, związanych z uruchomieniem nowego magazynu we Wrocławiu, zakupu wyposażenia oraz licencji na oprogramowanie służące automatyzacji.
Reklama

Jak już informowaliśmy, w 2020 r. sprzedaż towarów spółki Frisco w marcu 2020 roku wyniosła 20 168 tys. zł co stanowiło 133% założonego budżetu na ten miesiąc i poziom 192% sprzedaży z marca 2019 r. Warto zauważyć, że w całości rok 2020 był dla wyników spółki niezwykle udany. Spółka odnotowała przychody w kwocie 226 384 tys zł, w tym przychody ze sprzedaży sklepowej 214 244 tys. zł oraz przychody ze świadczonych usług marketingowych na rzecz dostawców 12 140 tys. zł. 

Spółka Frisco po raz pierwszy w historii swojej działalności osiągnęła zysk netto w wysokości 0,6 mln zł, poprawiając wartościową marżę brutto oraz cash marżę na sprzedaży produktów o 99% w porównaniu do ubiegłego roku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.