Reklama
Partnerzy portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Frisco daje klientom nowe produkty do przetestowania

W ubiegłym roku sieć Frisco ruszyła z nową formą promocji "Testuj nowości z Frisco". Klienci mają możliwość wypróbowania nowych produktów za 1 grosz.
Reklama

Promocja daje szansę partnerom spółki na szybkie budowanie penetracji kategorii oraz marki.

Każdy produkt z oferty promocyjnej można przetestować tylko raz. Dostępność produktów jest ograniczona.

Supermarket Frisco.pl - znajdujący się w portfelu Funduszu MCI.TechVentures, zanotował w 2018 r. wzrost sprzedaży o 32,4 proc. do 96,53 mln zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum