Frisco.pl chce korzystać z usług zewnętrznych firm kurierskich

Autor: dlahandlu.pl 2 lipca 2020 13:59

Frisco.pl chce korzystać z usług zewnętrznych firm kurierskich fot. za frisco.pl

Supermarket internetowy Frisco.pl zaplanował, że zwiększy swoje przychody w tym roku m.in. dzięki rozbudowaniu dystrybucji przy współpracy zewnętrznych firm kurierskich.

Frisco.pl zaplanowało, że wzrost przychodów firmy w 2020 roku.będzie opierać się na:

- Rozszerzaniu bazy klienckiej – znaczące wzrosty zarówno w segmencie B2C, jak i B2B (rozwój dedykowanych ofert) i intensywnych działaniach marketingowych,
- Ciągłemu poprawianiu oferty asortymentowej oraz cenowej,
- Współpracy w kampaniach marketingowych ze znaczącymi partnerami,
- Pozyskiwaniu kolejnych partnerów biznesowych,
- Oferowaniu nowych usług wspierających dotychczasową działalność m.in. rozbudowana dystrybucja przy współpracy zewnętrznych firm kurierskich, marketplace, SAAS dla MŚP itp.
- Pracy nad poprawą marży handlowej i negocjacjach cenowych z dostawcami,
- Rozwoju nowych narzędzi, w tym asystentów głosowych, chatbotów,
- Rozwoju narzędzi i systemów informatycznych w celu zwiększenia sprawności pracy, efektywności komunikacji z dostawcami i lepszej kontroli wykonywanych dostaw,
-  Pracy nad wzmacnianiem wydajności i efektywności nowego magazynu i całej logistyki,
-  Pracy nad minimalizacją bariery cenowej wśród klientów w celu znaczącego wzrostu popytu na świadczone usługi,
-  Oferowaniu nowego poziomu dostępności usługi (dostawa tego samego dnia),
-  Dążeniu do wzrostu możliwości dystrybucyjnych przez rozbudowę strefy załadunkowej oraz zwiększenie ilości samochodów i kierowców.

Przypomnijmy, że spółka Frisco zakończyła ubiegły rok przychodami na poziomie 120 mln zł. Strata netto firmy to 17,41 mln zł. Udział rynkowy e-sklepu w branży e-grocery wyniósł 44.2%, rosnąc odpowiednio o 2.6 p.p. rdr. Baza aktywnych klientów na koniec roku to 75,5 tys. gospodarstw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6572
Ilość aktualnych ofert: 440020

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,86

  • Śr

    4,23

  • Min

    3,25

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.