PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Frisco.pl deklaruje: Wszystkie zamówienia zostaną dostarczone

Autor: dlahandlu.pl 13 marca 2020 12:20

Frisco.pl deklaruje: Wszystkie zamówienia zostaną dostarczone fot. dlahandlu.pl

Przedstawiciele Frisco.pl zapewniają, że mimo trudnej sytuacji, z jaką przyszło nam wszystkim się zmierzyć, priorytetem firmy jest zapewnienie klientom możliwości zakupienia tego, czego potrzebują, a wszystkie składane zamówienia zostaną dostarczone.

- Jednocześnie musimy podkreślić, iż ze względu na duże zainteresowanie zakupami na Frisco.pl, najbliższe terminy dostaw mogą być odległe. Intensywnie pracujemy nad skróceniem tego czasu. Wzmożone zainteresowanie wpływa również na dostępność asortymentu na naszej stronie – mogą pojawić się chwilowe braki, ale stale monitorujemy popyt i na bieżąco uzupełniamy zapasy produktów, które są najbardziej poszukiwane przez klientów. Pracujemy również z producentami, aby zapewnić ciągłość dostaw, a także wdrażamy nowe procesy, które pozwolą nam zwiększyć dostępność asortymentu na stronie. Chcemy również zapewnić, że utrzymujemy stałą politykę cenową, która zakłada zapewnienie naszym klientom cen na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zakupy dokonywane na Frisco.pl kosztują tyle samo, a dodatkowo są dostarczane prosto do domu. Obietnica złożona naszym klientom jest dla nas ważniejsza niż możliwy jednorazowy zysk, dlatego polityka ta będzie nadal utrzymywana. Warszawiacy mogą być pewni, że niezależnie od sytuacji, zrobią u nas zakupy w dobrych cenach - mówi Jacek Palec, prezes Frisco.pl .

Jeśli chodzi o poziom zainteresowania zakupami na Frisco.pl, to gwałtowny wzrost sprzedaży nastąpił w ostatnim tygodniu lutego i od tego czasu systematycznie rośnie. W dalszym ciągu na wysokim poziomie pozostaje wartość koszyków zakupowych – mowa tutaj o ponad 25-procentowym wzroście względem sytuacji z początku roku, jak również średniej z 2019. Wynika to ze zwiększonej liczby produktów kupowanych przez każdego klienta.

- Szczególnie silne wzrosty obserwujemy na produktach podstawowych i z długim terminem ważności. Ich sprzedaż wzrosła trzykrotnie lub nawet czterokrotnie. Obecnie tygodniowo sprzedajemy ich tyle, ile normalnie w ciągu miesiąca. Wzrosła nie tylko wartość koszyków, ale także liczba zamówień oraz liczba nowych klientów - wyjaśnia Jacek Palec.

W trosce o bezpieczeństwo i ochronę zdrowia klientów i pracowników wprowadzono szereg działań profilaktycznych.

- Każdy z naszych kierowców jest zobligowany do przestrzegania procedury antyseptycznej: zostali oni zaopatrzeni w niezbędne środki do dezynfekcji, a zarówno przed każdą dostawą, jak i bezpośrednio po jej zakończeniu, mają obowiązek zdezynfekowania dłoni oraz wszystkich urządzeń (za pomocą specjalnego płynu), z których korzystają, m.in. terminala płatniczego. Dodatkowo zwiększyliśmy częstotliwość mycia skrzynek, w których dostarczane są zakupy. Mycie skrzynek realizowane jest w wysokiej temperaturze za pomocą specjalnych detergentów. W celu ograniczenia wzajemnego kontaktu, kierowcy nie będą wnosić zakupów do domów lub mieszkań, a także nie będą odbierać od klientów opakowań, które do tej pory mogły być zwracane (opakowania foliowe, torby foliowe i papierowe, a także butelki zwrotne) - informuje prezes Frisco.pl

Przed rozpoczęciem pracy wszyscy kierowcy i pracownicy magazynu przechodzą również kontrolę pod kątem stanu zdrowia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5769
Ilość aktualnych ofert: 512634

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,78

  • Śr

    3,62

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.