Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Frisco.pl: Dojście do rentowności to kwestia kilkunastu do kilkudziesięciu miesięcy

Frisco.pl od kilkunastu lat przynosi straty, ale znaczne zwiększenie skali działania pozwala myśleć o zyskach. Spółka myśli o poszerzaniu asortymentu o nowe kategorie. Chce też rozwijać sprzedaż ogólnopolską produktów innych niż świeże - czytamy w Pulsie Biznesu.
Reklama

W ubiegłym roku Frisco.pl miało ok. 100 mln zł przychodów, notując jednocześnie ponad 12 mln zł straty netto.

Jak mówi Pulsowi Biznesu Jacek Palec, prezes Frisco.pl,  dojście do rentowności to kwestia kilkunastu do kilkudziesięciu miesięcy. E- sklep kończy przeprowadzkę ze starego magazynu na Pradze-Południe do nowego, zlokalizowanego na drugim brzegu Wisły. Zainwestował w nim w automatyzację procesu pakowania i wysyłania zakupów. Nowy magazyn może obsłużyć znacznie większą liczbę zamówień i jest przygotowany na roczne obroty rzędu 400 mln zł. 

Spółka myśli też o poszerzaniu asortymentu o nowe kategorie. Chce też rozwijać sprzedaż ogólnopolską produktów innych niż świeże.

Więcej w Pulsie Biznesu

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.