Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Frisco.pl powierza budżet reklamowy agencjom z grupy Publicis

Supermarket online Frisco.pl rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę swoich działań marketingowych, powierzając cały budżet agencjom z Grupy Publicis.
Reklama

Wynik przetargu rozbudowuje relacje biznesowe łączące Frisco.pl i Publicis Media od 2016 roku. Agencje należące do Publicis Groupe w Polsce zajmą się obsługą supermarketu online Frisco.pl w takich obszarach jak strategia, kreacja, planowanie i zakup mediów, analityka biznesowa, performance marketing, digital, marketing automation, partnerstwa biznesowe oraz wsparcie sprzedaży.

- Główny parametrem jakościowym, którego poszukiwaliśmy podczas przetargu były kompetencje z obszaru mobile i cross-device, a także optymalizacja wydatków dzięki multi-channel attribution – mówi Tomasz Michalski, dyrektor ds. komercyjnych Frisco.pl - Ponadto potrzebowaliśmy partnera, który swoimi zasobami pozwoli nam zintegrować bardzo złożony świat digital i e-grocery, zarówno na poziomie mediowym, jak i kreatywnym. Do tej pory, dzięki współpracy z podmiotami Grupy Publicis, Frisco.pl stało się liderem rynku utrzymując stały wzrost ponad 30% rocznie i napędzając całą kategorię e-grocery. 

Na etapie postępowania przetargowego, Publicis Groupe stworzyła dedykowaną klientowi, wewnętrzną platformę współpracy, łączącą wszystkie kluczowe z punktu widzenia potrzeb biznesowych Frisco.pl kompetencje, zasoby i talenty.

Po wygranym przetargu agencje Zenith, Publicis, LiquidThread, Performics i zespół Data Sciences, zajmą się kompleksową obsługą Frisco.pl od najbliższych kampanii zaplanowanych na wiosnę br. Wartość budżetu oraz szczegóły dotyczące kontraktu nie zostały ujawnione.

Frisco.pl to działający od ponad 12 lat największy supermarket internetowy w Polsce.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum