PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Frisco.pl: Warszawa odpowiada za ok. 40 proc. całego polskiego rynku e-grocery

Autor: dlahandlu.pl 23 stycznia 2018 13:55

Frisco.pl: Warszawa odpowiada za ok. 40 proc. całego polskiego rynku e-grocery Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl, fot. materiały prasowe

- Zaufanie Polaków do zakupów spożywczych online, w tym do zakupów na Frisco.pl, dynamicznie wzrasta. Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska”, już prawie 1/3 kupujących w sieci chce w przyszłości zamówić produkty spożywcze przez internet. Wpływ na to mają m.in. wysoka jakość świadczonych usług, szeroki asortyment oraz rosnąca świadomość atrakcyjnych cen i ofert promocyjnych, które już teraz w e-grocery kształtują się na poziomie hipermarketów i dyskontów - mówi Katarzyna Kazior, prezes zarządu Frisco.pl.

- We Frisco.pl oferujemy naszym klientom dostęp do szerokiego asortymentu w konkurencyjnych cenach, jednocześnie zapewniając rozwiązania znacznie usprawniające cały proces zakupów – takich jak możliwość dostawy na wybraną godzinę, prosto do domu klienta. Ponadto jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania zwiększające elastyczność dostaw, dlatego umożliwiliśmy naszym klientom odbiór ich zamówień w Coolomatach - dodaje Katarzyna Kazior.

Jej zdaniem perspektywy dla e-grocery są obiecujące: szacuje się, że w najbliższych latach tempo wzrostu branży będzie oscylować w granicach 25 proc. rocznie. - Rozwój Frisco.pl również wskazuje na to, że e-zakupy spożywcze cieszą się coraz większym zainteresowaniem. W ciągu ostatnich dwóch lat baza klientów Frisco.pl wzrosła o ponad 70 proc., odnotowaliśmy również 100 proc. wzrost sprzedaży. Zostaliśmy też liderem warszawskiego rynku zakupów spożywczych online, który odpowiada za ok. 40 proc. całego polskiego rynku e-grocery. Oczywiście wyzwaniem wciąż pozostaje specyfika naszego rynku - jak wynika z danych Nielsena jesteśmy narodem robiącym zakupy najczęściej we Europie, bo niemal 360 razy w roku, co oczywiście sprawia, że robienie regularnych zakupów spożywczych na zapas, cechujących hipermarkety i online, jest proporcjonalnie mniejsze. Liczymy jednak na to, że w związku ze wzrostem świadomości i zaufania, branża e-grocery ma przed sobą duże szanse na dynamiczny rozwój - podsumowuje nasza rozmówczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7760

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.