Frisco.pl: Warszawa odpowiada za ok. 40 proc. całego polskiego rynku e-grocery

- We Frisco.pl oferujemy naszym klientom dostęp do szerokiego asortymentu w konkurencyjnych cenach, jednocześnie zapewniając rozwiązania znacznie usprawniające cały proces zakupów – takich jak możliwość dostawy na wybraną godzinę, prosto do domu klienta. Ponadto jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania zwiększające elastyczność dostaw, dlatego umożliwiliśmy naszym klientom odbiór ich zamówień w Coolomatach - dodaje Katarzyna Kazior.
Jej zdaniem perspektywy dla e-grocery są obiecujące: szacuje się, że w najbliższych latach tempo wzrostu branży będzie oscylować w granicach 25 proc. rocznie. - Rozwój Frisco.pl również wskazuje na to, że e-zakupy spożywcze cieszą się coraz większym zainteresowaniem. W ciągu ostatnich dwóch lat baza klientów Frisco.pl wzrosła o ponad 70 proc., odnotowaliśmy również 100 proc. wzrost sprzedaży. Zostaliśmy też liderem warszawskiego rynku zakupów spożywczych online, który odpowiada za ok. 40 proc. całego polskiego rynku e-grocery. Oczywiście wyzwaniem wciąż pozostaje specyfika naszego rynku - jak wynika z danych Nielsena jesteśmy narodem robiącym zakupy najczęściej we Europie, bo niemal 360 razy w roku, co oczywiście sprawia, że robienie regularnych zakupów spożywczych na zapas, cechujących hipermarkety i online, jest proporcjonalnie mniejsze. Liczymy jednak na to, że w związku ze wzrostem świadomości i zaufania, branża e-grocery ma przed sobą duże szanse na dynamiczny rozwój - podsumowuje nasza rozmówczyni.