Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Frisco: Voice commerce to przełomowy krok dla rozwoju rynku zakupów online

Frisco.pl to pierwszy supermarket internetowy w Polsce, który rozwija się w obszarze voice commerce wprowadzając możliwość głosowego zamówienia zakupów z dostawą do domu. Rozwiązanie w postaci Asystenta Google będzie dostępne dla klientów sklepu już od września tego roku.
Reklama

Według przewidywań rynkowych, liczba użytkowników korzystających z głosowych zakupów wzrośnie w ciągu najbliższych trzech lat aż dziesięciokrotnie. To kolejny krok w kierunku rozwoju customer experience, po opcji umożliwiającej przesłanie „jednym kliknięciem” listy zakupów z serwisów BieDiet.pl, Vitalia.pl i Przepisy.pl prosto do koszyka e-sklepu.

- Voice commerce to przełomowy krok dla rozwoju rynku zakupów online. Zgodnie z prognozami, jeszcze w tym roku połowa wyszukiwań będzie sterowana głosem, a do 2022 roku co drugie gospodarstwo domowe w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych będzie korzystać z inteligentnych głośników w domu. Warto zauważyć, że obecni użytkownicy tych urządzeń bardzo chętnie kupują w ten sposób produkty spożywcze – kategoria ta jest trzecią najczęściej zamawianą, tuż za elektroniką i rozrywką  –  podkreśla Grzegorz Bielecki, Prezes Zarządu Frisco.pl.

Funkcja wirtualnego asystenta to praktyczne rozwiązanie stanowiące nowy kanał kontaktu z klientami. Opcja w pierwszej kolejności będzie dostępna dla obecnych użytkowników supermarketu online, posiadających już historie koszyków.

Naszym nadrzędnym celem jest oferowanie konsumentom nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią ich codzienne zakupy, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie asystenta głosowego. To innowacyjny kanał zakupowy, dzięki któremu klient ma możliwość w łatwy sposób wypełnić swój koszyk na przykład gotując obiad czy siedząc w samochodzie – mówi Tomasz Michalski, Dyrektor ds. Komercyjnych Frisco.pl.

Klient po wejściu na stronę Frisco.pl, zarówno z tradycyjnych desktopów, jak i przez aplikację mobilną, będzie mógł zarezerwować termin dostawy, a następnie przy otwarciu poprzedniego koszyka, którego zawartość odczyta asystent głosowy, będzie możliwa jego modyfikacja: dodawanie, usuwanie lub zmiana liczby produktów. W przypadku wyboru dodatkowych towarów z wirtualnej półki, asystent zawsze poda klientowi aktualne promocje. Po skompletowaniu koszyka sklep odczyta całą listę zakupów, a użytkownik sfinalizuje zamówienie poprzez jego akceptację. W przypadku konieczności uzyskania większej ilości informacji, asystent głosowy będzie w stanie udzielić odpowiedzi na 20 najczęściej zadawanych pytań. Jeżeli zaś problem zostanie nierozpoznany przez asystenta, użytkownik będzie przekierowany na stronę internetową, gdzie dostanie możliwość skontaktowania się z działem obsługi klienta.

Funkcja zamówień głosowych na Frisco.pl będzie dostępna od września tego roku, wcześniej pojawiając się w wersji testowej. Wdrożeniem rozwiązania zajmie się firma Yoshi.AI.

 

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum