Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Frisco z nowymi oddziałami i dyrektorem marketingu

Frisco.pl rozszerza swoją działalność w Polsce. Pod koniec 2021 r. sieć po zapewnieniu sobie pozycji wiodącego dostawcy e-grocery w Warszawie, a także debiucie w Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie, weszła na Śląsk i do Trójmiasta. Od maja szefem marketingu firmy została Marta Strzyżewska. My przyglądamy się jaką sprzedaż generują poszczególne oddziały?
Reklama

W ciągu najbliższych dwóch lat e-sklep chce wejść z usługą do wszystkich dużych miast w Polsce.

Według ostatnich danych finansowych sprzedaż spółki w Warszawie wyniosła za 2021 r.  250.44 mln zł (216.2 mln zł w 2020 r.), we Wrocławiu jest to 22.44 mln zł (0.61 mln zł w 2020 r.). Nowe miasta wygenerowały w zeszłym roku sprzedaż na poziomie 3.38 mln zł (Poznań) i 2.04 mln zł (pozostałe: Trójmiasto, Katowice, Kraków).

Frisco.pl jest jednym z największych beneficjentów restrykcji związanych z pandemią. Przypomnijmy, że w drugiej połowie marca 2020 r. e-supermarket tygodniowo generował taki ruch, jak przez cały miesiąc pracy przed kryzysem.

12 maja Eurocash opublikuje dane finansowe za 1 kw. 2022 r.

Sprzedaż spółki Frisco
Sprzedaż spółki Frisco

 Od maja szefem marketingu Frisco została Marta Strzyżewska, która przez ostatnie dwa lata zajmowała stanowisko szefa marketingu i sprzedaży online w Aviva, a jeszcze wcześniej w Lux Med.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum