PARTNER PORTALU

Gatta umocniła sprzedaż w e-commerce. W styczniu i lutym wzrost o 400 proc.

Autor: MK 21 czerwca 2021 09:32

Gatta umocniła sprzedaż w e-commerce. W styczniu i lutym wzrost o 400 proc. Kolejne akcje promocyjne i produkty EKO w Gatta. fot. materiały prasowe

Gatta realizuje partnerskie kooperacje z sieciami Rossmann, Biedronka i Netto. Firma rozszerzyła asortyment dostępny w drogeriach Rossmann, wprowadzając kolekcje w dedykowanych, specjalnie zaprojektowanych opakowaniach, nowością jest poszerzona rozmiarówka uwzględniająca zmieniające się sylwetki kobiet – o nazwie PLUS.

  • Gatta prowadzi akcję promocyjną w sieciach handlowych
  • Spółka sfinalizowała już negocjacje 50 umów z wynajmującymi w galeriach handlowych
  • W styczniu i lutym 2021 roku firma zanotowała wzrost sprzedaży o 400% w e-commerce

Gatta prowadziła też akcję promocyjną w sklepach Netto, zaplanowana jest także kolejna jesienna promocja w Biedronce – tym razem poszerzona o bieliznę korygującą i rajstopy korygujące.

Ponadto GATTA kontynuuje trend EKO, zapoczątkowany kilka lat temu rajstopami BIO-ECO, wykonanymi z przędzy pozyskanej z celulozy roślinnej – rącznika górskiego, która była odpadem przy produkcji min oleju rycynowego.

Firma prowadzi akcję edukacyjną dotyczącą segregacji produktów – od opakowania po same rajstopy na specjalnej wkładce w każdym produkcie, a w wybranych salonach firmowych znajdują się kosze na zniszczone rajstopy. W najbliższej kolekcji jesienno-zimowej GATTA wprowadzi rajstopy z CERTYFIKATEM OEKO-TEX – obecnie jest w trakcie certyfikacji na wyroby pończosznicze z przędz recyklingowanych, który jest gwarancją, że produkty GATTA nie zawierają substancji szkodliwych dla zdrowia człowieka, w tym metali ciężkich, zakazanych barwników azotowych i pestycydów.

Gatta walczy o partnerów

„Kolejne kooperacje potwierdzają, jak dynamicznie i w wielu obszarach rozwija się GATTA. Proces restrukturyzacji daje szanse na wypracowanie nowych kanałów sprzedaży i pozyskanie kolejnych dostawców – nie tylko w zakresie surowców, ale też towarów handlowych. Bardzo dokładnie analizujemy procesy wewnętrzne i nadal szukamy kolejnych partnerów – zarówno po stronie zakupowej, jak i sprzedażowej. W wyniku pandemii i sytuacji, którą wywołały obostrzenia, dokonaliśmy dokładnego przeglądu strategii handlowej i efektywności produkcji – dzięki czemu możemy budować nowe przewagi konkurencyjne” – mówi Małgorzata Barton, marketing manager GATTA.

Negocjacje czynszowe

GATTA sfinalizowała już negocjacje 50 umów z wynajmującymi w galeriach handlowych. Tym samym realizuje założenia przyjęte w postępowaniu sanacyjnym, co pozwala na pozytywne prognozy w zakresie sprzedaży w 2021 roku. Wszystkie oszczędności z tego obszaru są przekierowane na produkcję w zakładach i ochronę miejsc pracy. GATTA prowadzi sprzedaż w 3 kluczowych kanałach: hurtowym, detalicznym w oparciu o sieć salonów zlokalizowanych samodzielnie i w galeriach handlowych oraz w e-commerce za pośrednictwem sklepu internetowego www.gatta.pl.





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9193
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    21,90

  • Śr

    17,64

  • Min

    13,60

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.