Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Glovo: 10 tys. partnerów, dostęp do aplikacji ma ok. 40 proc. osób w Polsce

W ciągu niecałych 3 lat ponad 10 tys. nowych partnerów zaufało Glovo. Dzięki współpracy restauracje oraz sklepy mogą rozwijać swój biznes, wdrażać nowe technologie i docierać do nowych klientów. Z kolei dla użytkowników Glovo oznacza to szeroką i szybko rozwijającą się ofertę.
Reklama
  • Ponad 10 tys. aktywnych partnerów w mniej niż 3 lata w 138 miastach w Polsce
  • 80 proc. wzrost liczby partnerów w ciągu ostatniego roku. Liderami pod względem liczby partnerów są Warszawa, Kraków, Wrocław i Poznań
  • Najszybciej rozwijającym się segmentem są lokalne restauracje – użytkownicy Glovo mogą wybierać z coraz szerszej oferty gastronomicznej

Glovo notuje regularne wzrosty pobrań aplikacji oraz liczby miast, w których funkcjonuje - aktualnie ok. 40% populacji w Polsce ma dostęp do Glovo. Firma właśnie przekroczyła w Polsce próg 10 tys. aktywnych partnerów. Liderem wśród miast z ich największą liczbą jest Warszawa, w której działa ponad 30% partnerów Glovo. Tuż za nią plasują się Kraków, Wrocław i Poznań. Największą liczbę zamówień w ciągu ostatniego miesiąca osiągnęły Warszawa, Kraków i Łódź. Tuż za podium tego rankingu znalazły się Gdańsk oraz Wrocław.

Wzrost liczby partnerów Glovo

– W ciągu zaledwie jednego roku zwiększyliśmy liczbę naszych partnerów o 80%. Jestem przekonany, że dzięki cyfryzacji usług, możliwości dotarcia do nowych klientów oraz dzięki dedykowanym ofertom promocyjno-marketingowym jesteśmy platformą, która napędza rozwój naszych partnerów. Zarówno dużych sieci, jak i mniejszych, lokalnych restauracji i sklepów – podkreśla Carlos Silvan, General Manager Glovo Polska.

Glovo ma apetyt na więcej

Tylko w 2022 roku Glovo rozpoczęło działalność w 33 nowych miastach, docierając łącznie do 138 miast i ponad 40% ludności Polski. Koncentrując się na budowaniu silnych relacji z lokalnymi partnerami, firma posiada biura regionalne m.in. w Krakowie, Łodzi i Wrocławiu oraz stale rozbudowuje i tak już bogatą sieć partnerstw. Kluczowy jest także dalszy rozwój drugiego, po Barcelonie, globalnego Glovo Tech Hub w Warszawie.

– Polski rynek delivery jest wciąż chłonny i stwarza możliwości rozwoju dla marki takiej jak Glovo. Przed nami jeszcze wiele lokalnych rynków. Mamy pełne ręce roboty, ale to tylko napędza nas do dalszego rozwoju – podsumowuje Carlos Silvan.

 

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum