Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Glovo: Liczba naszych partnerstw na polskim rynku od początku roku wzrosła dziesięciokrotnie

Liczba pobrań aplikacji Glovo w tym roku wyniosła ponad 1,6 mln, a najdroższe zamówienie artykułów spożywczych w Glovo opiewało na sumę 1790 zł.
Reklama

- W tym roku branża delivery na całym świecie poczyniła ogromne kroki w kierunku rozwoju oferty i technologii. Firmy zostały postawione w wyjątkowej sytuacji, w której musiały zrealizować nieplanowane dotąd działania w ekspresowym tempie, jak chociażby wprowadzenie bezkontaktowej dostawy czy zdalny onboarding kurierów. Liczba naszych partnerstw na polskim rynku od początku roku wzrosła dziesięciokrotnie. Dzięki współpracy z dużymi sieciami handlowymi, takimi jak Auchan czy Biedronka, użytkownicy zyskali naprawdę duży wybór możliwości i produktów – mówi Maria Raszdorf, marketing manager Glovo Polska.

Trendem, który może wybić się w nadchodzącym roku w niektórych krajach są dark kitchens oraz dark stores, czyli miejsca bez fizycznych lokali, obsługi klienta, które oferują swoje produkty i dania wyłącznie w dostawie.

- W najbliższych miesiącach trendami, które pojawią się i wzmocnią w tej branży będzie jeszcze większe przyspieszenie całego łańcucha dostaw. Pracujemy nad doskonaleniem technologii i doświadczeń, które wyprzedzają oczekiwania klientów. Dlatego postawiliśmy na Q-commerce, które będziemy prężnie rozwijać. To gwarancja super szybkiej dostawy w maksymalnie 30 minut - dodaje Carlos A. Silvan, general Manager Glovo Polska.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.