Glovo przywiezie z Carrefoura także zakupy non-food

W ofercie Carrefour w aplikacji Glovo, oprócz ponad 18000 produktów spożywczych, klienci znajdą również nowość - asortyment z kategorii non-food.
Carrefour i Glovo w kolejnych miastach
Carrefour Polska obejmuje zasięgiem dostaw za pośrednictwem Glovo kolejne miasta w Polsce. Ich liczba zwiększy się w 2023 roku blisko 3 krotnie, dzięki włączeniu do systemu kolejnych 73 sklepów w całym kraju. Na liście nowych obiektów znalazły się głównie hipermarkety, ponieważ ten format sklepów daje możliwość zaprezentowania klientom najszerszego asortymentu. Co więcej, sieć planuje otworzyć nową sekcję na platformie e-commerce prezentującą produkty z kategorii non-food.
Non-foof wchodzi do oferty
- Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, planujemy wkrótce wdrożyć do naszej oferty produkty z kategorii non-food, takie jak elektronika, dom i ogród czy produkty dla dzieci. Dzięki temu nasi klienci będą mieli dostęp do jeszcze szerszej gamy produktów w jednym miejscu, bez konieczności przeglądania oferty wielu różnych sklepów - mówi Marek Garus, Dyrektor ds. Operacji i Rozwoju E-commerce w Carrefour Polska.
Carrefour Polska nawiązał współpracę z Glovo już w kwietniu 2020 roku. Aktualnie Glovo i Carrefour koncentrują się na rozwoju usług w ramach hiper- i supermarketów, dzięki czemu użytkownicy aplikacji mogą skorzystać ze znacznie szerszego asortymentu produktów.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.