Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Glovo przywiezie z Carrefoura także zakupy non-food

Carrefour Polska rozwija usługę Glovo w kolejnych hipermarketach i supermarketach w Polsce. W 2022 roku usługa ta działała w 38 sklepach sieci w 9 miastach. W bieżącym roku Carrefour zwiększył już zasięg dostaw realizowanych za pośrednictwem Glovo o 34 sklepy w 24 miastach, a do końca pierwszego kwartału sieć zaoferuje ją łącznie w ponad 100 sklepach w 59 miastach.
Reklama

W ofercie Carrefour w aplikacji Glovo, oprócz ponad 18000 produktów spożywczych, klienci znajdą również nowość - asortyment z kategorii non-food.

Carrefour i Glovo w kolejnych miastach

Carrefour Polska obejmuje zasięgiem dostaw za pośrednictwem Glovo kolejne miasta w Polsce. Ich liczba zwiększy się w 2023 roku blisko 3 krotnie, dzięki włączeniu do systemu  kolejnych 73 sklepów w całym kraju. Na liście nowych obiektów znalazły się głównie hipermarkety, ponieważ ten format sklepów daje możliwość zaprezentowania klientom najszerszego asortymentu. Co więcej, sieć planuje otworzyć nową sekcję na platformie e-commerce prezentującą produkty z kategorii non-food.

Non-foof wchodzi do oferty

- Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, planujemy wkrótce wdrożyć do naszej oferty produkty z kategorii non-food, takie jak elektronika, dom i ogród czy produkty dla dzieci. Dzięki temu nasi klienci będą mieli dostęp do jeszcze szerszej gamy produktów w jednym miejscu, bez konieczności przeglądania oferty wielu różnych sklepów - mówi Marek Garus, Dyrektor ds. Operacji i Rozwoju E-commerce w Carrefour Polska.

Carrefour Polska nawiązał współpracę z Glovo już w kwietniu 2020 roku. Aktualnie Glovo i Carrefour koncentrują się na rozwoju usług w ramach hiper- i supermarketów, dzięki czemu użytkownicy aplikacji mogą skorzystać ze znacznie szerszego asortymentu produktów.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum