Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Google walczy o polski rynek e-commerce

Amerykański gigant Google przymierza się do uruchomienia w Polsce własnej porównywarki cen - informuje "Rzeczpospolita".
Reklama
Google chce włączyć się do walki o wart ponad 20 mld zł polski rynek e-commerce. Cytowani przez gazetę eksperci podkreślają, że to zagrożenie dla dotychczasowych potentatów: Ceneo.pl (grupa Allegro), Skąpca oraz Grupy Nokaut czy Okazje.info.

Koncern wykonał już pierwszy ruch. Oprócz wyników wyszukiwania konkretnego hasła, obok pojawia się oferta sklepów internetowych proponujących poszukiwany produkt wraz z cenami.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum