Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Gorillas wprowadza marki własne. To sposób na rentowność

Gorillas, niemiecka firma  q-commerce, wprowadza cztery marki własne, aby zwiększyć swoje marże. Około 50 produktów w jedenastu popularnych kategoriach będzie dostępnych w aplikacji tylko dla klientów na czterech rynkach.
Reklama

Marki „Gorillas Daily”, „Gorillas Premium”, „Hot Damn Coffee” i „<start-up beer>” będą dostępne dla brytyjskich, holenderskich, francuskich i niemieckich klientów od 9 czerwca. Więcej produktów zostanie dodanych w nadchodzących miesiącach, ale tylko na tych czterech rynkach.

Tworząc nie jedną, ale cztery marki własne, Gorillas od samego początku chce rozłożyć akcenty cenowe. Asortyment „Daily” obiecuje przystępne ceny podstawowych produktów, podczas gdy „Premium” to produkty o wysokiej jakości, takie jak świeży makaron. Powstanie również osobna marka dla kawy (i powiązanych produktów, takich jak płatki i mleko owsiane) oraz dla piwa.

Gorillas widzi potencjał w markach własnych

Założyciel Gorillas, Kağan Sümer, postrzega rozwój marek własnych jako kolejny logiczny krok w rozwoju spółki:  - Od pierwszego dnia chcieliśmy rozwijać własne produkty o unikalnych smakach, w kreatywnych opakowaniach, które idealnie pasują do potrzeb i gustów naszych klientów. Marki własne są również kluczowym elementem strategii rentowności i będą źródłem nowych przychodów na naszych głównych rynkach - powiedział.

Gorillas twierdzi, że jest pewny swoich nowych produktów, które opierają się na „głębokim i opartym na danych zrozumieniu preferencji klientów”. 

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum