Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Grupa Modne Zakupy kupiła 30 proc. udziałów GMZ.CO. Cel - pełne przejęcie i połączenie

Grupa Modne Zakupy S.A. złożyła oświadczenie o objęciu 2.000 nowoutworzonych udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym GMZ.CO, które pokryje wkładem pieniężnym w wysokości 2,5 mln zł. Po rejestracji tych udziałów, spółka będzie posiadała łącznie 3.944 udziałów GMZ.CO, co będzie stanowić 30 proc. w kapitale zakładowym. Wcześniej spółka nabyła 1944 udziały od dotychczasowych udziałowców.
Reklama
  • 7 marca br. została zawarta umowa inwestycyjna, która zawierała szczegóły związane z inwestycją Grupy Modne Zakupy w zakup 30 proc. udziałów GMZ.CO. Jeszcze w listopadzie 2021 roku spółki podpisały Term Sheet, w którym zawarły wstępne warunki transakcji.
  • Pierwszy cel inwestycyjny został osiągnięty poprzez zakup przez Grupę Modne Zakupy 30 proc. udziałów w GMZ.CO. Drugi cel dotyczy przejęcia 100 proc. udziałów w GMZ.CO, a następnie połączenia obu spółek.

- W kwietniu br. spółka Grupa Modne Zakupy zakończyła z sukcesem ofertę publiczną akcji serii O. Pozyskane środki zostały przeznaczone na pośrednią inwestycję w Grupę Modne Zakupy poprzez inwestycję w GMZ.CO. Transakcja pozwoliła osiągnąć 30-proc. udział w GMZ.CO poprzez nabycie udziałów od obecnych udziałowców oraz objęcie udziałów w podwyższonym kapitale GMZ.CO – komentuje Kamil Gaworecki, prezes GMZ.

Cele inwestycyjne Grupy Modne Zakupy

- Ponieważ zakończyliśmy proces związany z realizacją pierwszego celu inwestycyjnego, przystępujemy do rozmów dotyczących dalszego zaangażowania kapitałowego GMZ SA w GMZ.CO/Grupę Modne Zakupy - komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes GMZ.CO/Grupy Modne Zakupy.

Spółka prowadzi internetowy sklep multibrandowy z bielizną (intymna.pl), odzieżą (primodo.com) oraz akcesoriami erotycznymi (blackbunny.pl). Firma posiada w swoim portfolio ponad 150 marek. Przeciętna liczba użytkowników miesięcznie stanowi blisko 400 tys. osób przy ponad 700 tys. sesji (dane za listopad 2020 r. do października 2021 r.). Liczba użytkowników w bazie sklepów grupy wynosi ponad 650 tys. osób. Grupa Modne Zakupy sp. z o.o. wygenerowała w 2020 roku prawie 16,6 mln zł przychodów ze sprzedaży. Wartość przychodów na koniec 2021 roku wynosi około 21,6 mln zł.

Plany rozwoju Grupy Modne Zakupy

Strategia rozwoju Grupy Modne Zakupy na lata 2021-2025 zakłada m.in osiągnięcie 12-miesięcznych przychodów na poziomie 100 mln zł do końca 2025 roku, rozwój organiczny oraz konsolidację na rynku e-commerce, w szczególności w kategorii Women, a także zwiększenie dwukrotnie ilości brandów oraz trzykrotnie ilości produktów na serwisie Intymna do końca 2025 roku. Strategia zakłada również przeniesienie notowań akcji spółki na Rynek Główny GPW.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum