Gucci w drużynie Alibaby
Gucci uruchomił swój pierwszy flagowy sklep internetowy na platformie Alibaby - Tmall Luxury Pavilion. Na początku przyszłego roku włoska firma modowa otworzy drugi e-sklep.
Niedawno otwarty sklep internetowy oferuje wszelkiego rodzaju artykuły z kolekcji mody włoskiej luksusowej marki. W lutym 2021 r. na platformie cyfrowej zostanie uruchomiony kolejny salon, w którym chińscy kupujący będą mieli dostęp do pełnej gamy kosmetyków Gucci.
Otwarty w 2017 roku Tmall Luxury Pavilion jest internetowym domem towarowym dla ponad 200 marek oferujących produkty: od odzieży i kosmetyków po zegarki i luksusowe samochody.
Gucci zbudował w ostatnich latach silny ekosystem cyfrowy w Chinach. Trzy lata temu marka uruchomiła swoją chińską stronę internetową, jest również aktywnie obecna na tamtejszych platformach społecznościowych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 12:26 Rollery do masażu, ekspandery, gumy i hantle to hity sprzedażowe Empik.com
- 12:19 Tesco w Irlandii będzie szybciej płacić małym dostawcom
- 12:11 Grudniowe dane o sprzedaży detalicznej mogą zwiastować słaby I kw. 2021 r.
- 12:09 Podatek handlowy to 1/3 przychodów Dino
- 12:00 Lidl wchodzi na łotewski rynek
- 11:48 Podatek handlowy: Równe szanse czy finansowanie budżetu?
- 11:45 Minister rozowju: Mimo pandemii wiele branż rozwija się dynamicznie
- 11:31 Odzież i tekstylia marek własnych Aldiego i Lidla z bawełną ze zrównoważonych...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.