H&M szykuje ofensywę w sieci. Powstaje nowa platforma internetowa
Szwedzka grupa odzieżowa H&M najwyraźniej rozwija platformę internetową, na której będzie sprzedawać ubrania po mocno obniżonych cenach. W tym celu podpisała już umowy z sześćdziesięcioma markami odzieżowymi.
Reklama
Według szwedzkiego serwisu Breakit, nowy projekt jest określany jako P12, a pracuje nad nim około 100 osób. Uruchomienie platformy ma kosztować detalistę 50 milionów euro i planowane jest na połowę kwietnia, ale nie jest to jeszcze przesądzone.
Grupa H&M nie odniosła się do tych spekulacji, ale rynkowi eksperci uważają za oczywiste, że sieć będzie musiała znaleźć sposób na przyciągnięcie konsumentów online. W minionym kwartale firma musiała zmagać się z gwałtownym spadkiem obrotów, ponieważ sklepy stacjonarne nie przyciągają już takiej samej liczby klientów, jak kiedyś. H&M nie zdążyło jeszcze zrekompensować spadku obrotów sprzedażą w sieci.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama