Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

H&M szykuje ofensywę w sieci. Powstaje nowa platforma internetowa

Szwedzka grupa odzieżowa H&M najwyraźniej rozwija platformę internetową, na której będzie sprzedawać ubrania po mocno obniżonych cenach. W tym celu podpisała już umowy z sześćdziesięcioma markami odzieżowymi.
Reklama

Według szwedzkiego serwisu Breakit, nowy projekt jest określany jako P12, a pracuje nad nim około 100 osób. Uruchomienie platformy ma kosztować detalistę 50 milionów euro i planowane jest na połowę kwietnia, ale nie jest to jeszcze przesądzone.

Grupa H&M nie odniosła się do tych spekulacji, ale rynkowi eksperci uważają za oczywiste, że sieć  będzie musiała znaleźć sposób na przyciągnięcie konsumentów online. W minionym kwartale firma musiała zmagać się z gwałtownym spadkiem obrotów, ponieważ sklepy stacjonarne nie przyciągają już takiej samej liczby klientów, jak kiedyś. H&M nie zdążyło jeszcze zrekompensować spadku obrotów sprzedażą w sieci.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum