Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Handel i e-commerce podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Czy współczesny e-commerce może być zorientowany na klienta i jednocześnie inteligentny i zrównoważony? Co napędza sprzedaż w 2022 roku? Jakie są czynniki kształtujące zachowania nowego klienta? Jak wpływa ekonomia subskrypcji na styl życia klienta? Na te, i wiele innych pytań poszukiwać będziemy odpowiedzi w czasie debat Europejskiego Kongresu Gospodarczego (25-27 kwietnia 2022 r. Międzynarodowe Centrum Kongresowe). Dołącz do nas!
Reklama

Zarejestruj się!

Zapraszamy na debaty związane z handlem i e-commerce:

Globalny handel i geopolityka | 25 kwietnia 2022 r. | 12.30-14.00
Polityka handlowa w fazie odbudowy gospodarki zakłóconej przez nowe wojenne uwarunkowania. Co nas czeka w najbliższej przyszłości? Radykalne zmiany w strategiach importerów i eksporterów odpowiedzią na poważne zaburzenia w łańcuchach dostaw. Wojna na Ukrainie jako nowy czynnik geopolityczny – przerwane łańcuchy dostaw, nowe ryzyka a handel z krajami Azji. Dywersyfikacja źródeł i dróg, weryfikacja oferty produktowej, aktywne zarządzanie dostawami i ryzykiem. Nearshoring – doraźna reakcja czy trwały trend? Konsekwencje przyspieszenia w e-handlu. Jak podnieść odporność biznesu na perturbacje w transporcie wywołane pandemią i wojną?

Ekspansja zagraniczna małych i średnich firm | 25 kwietnia 2022 r. | 16.30-18.00
Małe i średnie przedsiębiorstwa jako eksporterzy – potencjał, bariery instytucjonalne i prawne. Rola międzynarodowych platform handlowych we wspieraniu polskiego eksportu – ich wykorzystanie przez większe i mniejsze podmioty. Najważniejsze obszary współpracy między sektorem prywatnym a państwem, które pomogą przezwyciężyć te bariery. Kluczowe kierunki zmian: edukacja, kooperacja na poziomie lokalnym, cyfryzacja administracji.

Inteligentny e-commerce | 26 kwietnia 2022 r. | 11.30-13.00
Zorientowany na klienta, ale odpowiedzialny i zrównoważony. Skuteczna logistyka – systemy, procesy, łańcuchy, ostanie mile. Ewolucja dostaw: na jutro, na dziś, na już, czyli q-commerce. Magazyny za rogiem; dark stores zmieniają oblicze miast i e-handlu. Płatności błyskawiczne, ale z opcją im później, tym lepiej. Cyfrowa, czyli wygodna ścieżka klienta.

Future of retail | 26 kwietnia 2022 r. | 13.30-15.00
Aplikacja wszystko przewidzi. Płatności na później, technologie na już. Liveshopping napędza sprzedaż online – live eventy szansą na interakcję z klientem, a także lojalność. Strategie, wyzwania, wnioski.

Zakupy od nowa | 26 kwietnia 2022 r. | 15.30-17.00
Nowy klient, nowe modele zachowań, nowe potrzeby zakupowe, nowe technologie. Pośpiech i znużenie sprzymierzeńcami handlu. Klient szuka niskich cen – marki stawiają na etyczne wybory, ekoprodukcję i zrównoważone materiały. Czy się spotkają? Co po konsumpcjonizmie? Religia kupowania schodzi ze sceny. Recommerce opcją rozwoju nawet dla największych. Naprawić i odesłać. Czy rzemieślnicy i krawcowe wrócą do łask? Społeczne konsekwencje nowego podejścia do zakupów.

Gospodarka subskrypcji | 27 kwietnia 2022 | 11:30-13:00
Dynamiczny trend w światowej gospodarce cyfrowej: technologie, regulacje, modele rozliczeń i bezpieczeństwo transakcji. Wpływ ekonomii subskrypcji na styl życia. Łatwy dostęp do zasobów informacji, kultury i rozrywki, dóbr codziennego użytku i usług. Wpływ użytkowników na ofertę, kontrola wydatków, stabilizacja finansowa dystrybutorów. Nowe obszary ekspansji modelu subskrypcyjnego: od IT, rozrywki i mediów poprzez FMCG po motoryzację i dobra luksusowe. Lodówka kupi, co trzeba: zakupy a sztuczna inteligencja i internet rzeczy.

To tylko wybrane sesje #EEC2022. Sprawdź, o czym jeszcze będziemy rozmawiać.

PEŁNA AGENDA
Udział w Europejskim Kongresie Gospodarczy wezmą m.‌in.:
• Aleksandra Borycka, Head of Marketplace in Poland Amazon
• Szymon Bujalski, członek zarządu, dyrektor e-commerce Modivo
• Rafał Brzoska, prezes InPost
• Krzysztof Drynda, prezes zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
• Przemysław Feliga, ESG Project Manager 4F/OTCF
• Witold Ferenc, dyrektor generalny, założyciel OpenApp
• Krzysztof Gerlach, dyrektor zarządzający ds. Klientów Korporacyjnych i Rozwoju Banku mBank
• Jakub Gierszyński, dyrektor e-commerce na rynek Polski i Czech Sephora
• Natalia Hatalska, CEO, założycielka infuture.institute, autorka bloga hatalska.‌com
• Marcin Łojewski, członek zarządu Kaufland Polska
• Ewa Łuniewska, wiceprezes zarządu ING Bank Śląski
• Alicja Kościesza, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu RESI4RENT
• Krzysztof Kośmider, dyrektor zarządzający Accenture w Polsce
• Artur Kazienko, prezes Kazar Group
• Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP
• Mikołaj Małaczyński, prezes zarządu, współzałożyciel Legimi
• Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska
• Małgorzata Molęda-Zdziech, kierowniczka Katedry Studiów Politycznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
• Jowita Michalska, prezes Fundacji Digital University, Singularity University Warsaw
• Wojciech Paczka, wiceprezes zarządu Groclin
• Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex
• Jagoda Piekarska, założycielka NOTRACE
• Piotr Piętka, CEO w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich Publicis Groupe
• Grażyna Piotrowska-Oliwa, członek Rady Dyrektorów Pepco Group, prezes Grupy MODNE ZAKUPY
• Olga Semeniuk, sekretarz stanu, pełnomocnik rządu ds. małych i średnich przedsiębiorstw MRiT
• Rafał Sonik, prezes Gemini Holding
• Marcin Trepka, partner Baker McKenzie
• Jarosław Urban, dyrektor sprzedaży VIVE Textile Recycling
• Zbigniew Wiśniewski, wiceprezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa
• Damian Wiszowaty, CEO Gonito, ekspert Amazon
• Maciej Zawadzki, członek rady nadzorczej Rent UP Europe
• Zosia Zochniak, pomysłodawczyni i współzałożycielka UbraniaDoOddania.‌pl

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.