Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Hebe przedłuża kontrakt z Pocztą Polską

Poczta Polska nadal będzie odpowiedzialna za koordynację części zamówień internetowych drogerii Hebe. Decyzja o przedłużeniu umowy zapadła w czerwcu 2022 roku i będzie obowiązywała do kwietnia 2023.
Reklama

Hebe wraz z partnerem zapewnia kompleksową obsługę zamówień składanych zarówno poprzez stronę internetową hebe.pl, jak i aplikację mobilną. Dalsza współpraca będzie opierała się na budowaniu wzajemnych relacji i kooperacji w zakresie procedur transakcji online. Współdziałanie podmiotów jest efektem dogodnych usług oferowanych przez Pocztę Polską, m.in. Pocztex Poczta Polska oraz implementacji usługi kurierskiej Pocztex 2.0 i potrwa przez kolejny rok.

Współpraca z Pocztą Polską umożliwia również odebranie zamówionych przesyłek w szeroko rozbudowanej sieci OwP cieszącej się szczególnym zainteresowaniem klientów wybierających transakcje internetowe w 2021 roku. Każdy zakup w internecie generuje potrzebę nadania nowej przesyłki. W trosce o wygodę konsumentów Hebe ze wsparciem Poczty Polskiej zapewnia im możliwość wyboru najbardziej odpowiedniego sposobu jej dostarczenia.

Połączenie sił Hebe i Poczty Polskiej

 
- E-commerce jest wciąż rynkiem rozwijającym się. Dzięki silnemu trendowi wzrostu staje się coraz atrakcyjniejszy dla firm i klientów. Jego atuty zostały wyeksponowane podczas pandemii. Poczta Polska uwzględnia ten trend w strategii firmy. Chcemy być nie tylko silnym graczem, ale wręcz liderem na tym rynku, a  rozwój usług kurierskich Pocztex to jeden ze sposobów, którym chcemy to osiągnąć. Pocztex to jeden z filarów naszej Strategii rozwoju na lata 2021-2023, obok usług cyfrowych i logistycznych, którą konsekwentnie wdrażamy - mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

 
- Fundamentem drogerii Hebe, na którym opiera się filozofia firmy jest połączenie wysokich standardów z szeroką ofertą produktów w specjalnych cenach. Unikatowy wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są czynnikami wyróżniającymi Hebe. Obserwując rozwój zakupów e-commerce dokładamy wszelkich starań, aby maksymalizować jakość obsługi transakcji w sieci m.in poprzez staranny dobór partnerów biznesowych - dodaje Marcin Dopierała, dyrektor ds. logistyki i łańcucha dostaw Hebe.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum