PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Hebe: Sklep internetowy to był strzał w dziesiątkę

Autor: pr 24 lipca 2020 14:30

Hebe: Sklep internetowy to był strzał w dziesiątkę fot. za hebe.pl

W lipcu br. internetowy sklep Hebe obchodzi pierwszą rocznicę swojej działalności. Z okazji rocznicy działalności na rynku, firma zaplanowała szereg promocji dostępnych przez 9 kolejnych dni – od 25 lipca do 2 sierpnia br. na hebe.pl.

Hebe od początku swojej działalności stawia na dynamiczny rozwój, śledząc trendy i rozwijając ofertę – ostatnio do portfolio Hebe dołączyła firma Inglot. Stale rozszerzana jest również oferta produktów marek własnych, w tym linii Hebe Professional, powiększonej o bambusowe pędzle, żele pod prysznic, czy kremy do rąk. Klienci e-sklepu mogą korzystać z wielu promocji obowiązujących we wszystkich drogeriach stacjonarnych, jak również z promocji dostępnych wyłącznie online. Ponadto sieć rozszerza możliwości realizacji zamówień składanych w e-sklepie. Będzie można je odbierać w 3 tys. nowych punktów.

- Umożliwimy także naszym klientom odbiór zamówienia w naszych sklepach w ciągu 2 godzin od jego złożenia lub dostarczenie do domu, również w ciągu 2 godzin. Jest to możliwe dzięki ścisłej współpracy z lokalnymi firmami dostarczającymi przesyłki, obejmującymi swoim zasięgiem większość największych miast w Polsce. To udogodnienie sprawi, że zamawianie w e-sklepie będzie dla naszych klientów jeszcze wygodniejsze. Uruchomienie sklepu internetowego to była słuszna decyzja – dzięki której sieć dotarła do wielu nowych klientów, zapewniając im wysoki komfort zakupów, także z domu. - Sklep internetowy Hebe to był strzał w dziesiątkę. Cieszymy się, że w ciągu zaledwie roku zyskał tak wielu nowych klientów, którzy chętnie do nas powracają - podkreślają przedstawiciele sieci.

- Sprzedaż online to obecnie ogromnie konkurencyjna działalność, dlatego staramy się zachować równowagę pomiędzy atrakcyjnymi promocjami przy utrzymaniu najlepszej możliwej oferty i jakości. Potwierdziło się nasze przypuszczenie, że podejście omnichannel sprawdzi się znakomicie – dając klientom możliwość pozyskania wiedzy o naszej ofercie i jednocześnie pozostawiając im decyzję o czasie i miejscu zakupu – powiedział Francisco Almeida, Dyrektor ds. E-commerce Hebe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6526
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    4,48

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.