PARTNER PORTALU

Home.pl: Boom w e-commerce nie mija

Autor: MK 6 lipca 2021 11:21

Home.pl: Boom w e-commerce nie mija Dla większości właścicieli sklepów internetowych ostatnie półtora roku było bardzo dobre, fot. materiały prasowe home.pl

Rozwój e-commerce i tendencja wzrostowa w wielu branżach to optymistyczny sygnał dla tych, którzy wahają się, czy otworzyć własny sklep internetowy. Jak pokazują najnowsze dane, nawet całkowite otwarcie gospodarki i uruchomienie galerii handlowych nie spowodowało tąpnięcia w e-commerce.

  • Ponowne ograniczenia związane z pandemią sprawiły, że również w styczniu, lutym i marcu 2021 roku e-commerce mogło się cieszyć z imponujących wyników.
  • Dynamiczny wzrost liczby nowych sklepów internetowych spowodował, że w sieci zrobiło się nieco tłoczno. Właściciele e-biznesów zaczęli inwestować więcej w reklamę internetową.

Choć mogłoby się wydawać, że efekt pandemii powodujący wzrosty w e-commerce minie z powodu odmrożenia gospodarki, nadal wiele branż notuje potężne zyski ze sprzedaży internetowej. W e-sprzedaży akcesoriów ogrodniczych, domowych czy elektronicznych cały czas utrzymuje się trend wzrostowy. Tak wynika z danych ze sklepów internetowych działających w home.pl.

Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się otworzyć sklepy internetowe przed pandemią lub na jej początku oraz odpowiednio się do tego przygotowali, mogą dziś sobie pogratulować. Rok 2020 i pierwsza połowa 2021 to czas hossy w e-commerce. Polacy masowo ruszyli na internetowe zakupy. Mimo odmrożenia gospodarki i otwarcia galerii handlowych oraz innych punktów stacjonarnych, sklepy internetowe wciąż święcą tryumfy i zwiększają zyski. 

Potwierdzają to dane opublikowane w najnowszym raporcie home.pl „Zakupy w Internecie cały czas w górę”, który podsumowuje okres od 6.2019 r. do 5.2021 r. w e-commerce. Wnioski są optymistyczne – liczba zakupów w Internecie stale rośnie.

W czasie, który jest analizowany w raporcie, gwałtowne wzrosty w liczbie i wartości zamówień nastąpiły od lutego do kwietnia 2020 rok, by powtórzyć się w okresie od października do grudnia 2020 r. Na kolejną falę zakupów nie trzeba było długo czekać. Ponowne ograniczenia związane z pandemią sprawiły, że również w styczniu, lutym i marcu 2021 roku e-commerce mogło się cieszyć z imponujących wyników.

Nieco mniej zakupów Polacy robili w miesiącach wakacyjnych oraz wrześniu 2020 roku. Mimo to w ogólnym rozrachunku trend w polskim e-commerce można uznać za bardzo pozytywny.

 Trend wzrostowy w wielu branżach

Dane zbiorcze dla wszystkich sklepów internetowych wyglądają optymistycznie. Gdy przyjrzeć się poszczególnym branżom, potwierdza się opinia, że dla większości właścicieli sklepów internetowych ostatnie półtora roku było bardzo dobre.





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9152
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.