Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

IdoSell współpracuje ze Stripe, Shopee a teraz porównywarkami

Platforma sklepowa IdoSell stworzyła moduł, który pozwoli zintegrować konto na Instagramie z e-sklepem i wprowadziła płatności Stripe. Wcześniej firma wprowadziła usługę InPost Fulfillment dla ponad 6,5 tys. e-sklepów i usługę Orlen Paczka w zakresie dostarczania zamówionych przesyłek. Teraz Idosell integruje się z polską wersją Shopee i sześcioma porównywarkami z Europy Środkowo-Wschodniej: czeską i słowacką Heureką, rumuńską Compari.ro, węgierskimi Argep.hu i Arukereso.hu, bułgarską Pazaruvaj.bg oraz grecką Skroutz.gr.
Reklama

 IdoPay (rozwiązanie płatnicze wbudowane w system platformy) udostępniło narzędzie - Szybkie zakupy 1-Click z IdoPay oraz PayPal Checkout, które daje opcję zamawiania bez konieczności zakładania konta u sprzedawcy, logowania, czy wprowadzania danych do płatności. 

Integracja z Shopee

Singapurski gigant Shopee wszedł na polski rynek jesienią ubiegłego roku. W ciągu dwóch kwartałów zdobył sporą popularność wśród lokalnych konsumentów. Teraz współpracę z tym międzynarodowym marketplace zaczyna IdoSell. Integracja pozwoli sprzedawcom IdoSell w kilku krokach wystawić swoją ofertę w serwisie i zarządzać zamówieniami w Shopee.

Płatności Stripe, integracja z Instagramem

Sklepy internetowe na platformie IdoSell, które zdecydują się na włączenie usługi fintechu Stripe, automatycznie zaoferują klientom wachlarz płatności kartowych i lokalnych - dostępnych w ponad 40 krajach (w tym w całej UE) i w ponad 135 walutach. Z kolei dzięki integracji IdoSell i Instagram zdjęcia i posty, które sklepy publikują na profilach staną się elementem wzbogacającym e-sklep.

- Nowy moduł, który oferujemy, to narzędzie do aktywizacji konsumentów. Dzięki niemu w e-sklepach mogą się pojawiać np. zdjęcia oznaczone przez klientów specjalnym hashtagiem. Funkcjonalność świetnie sprawdzi się w takich branżach jak home and decor, fashion oraz w sklepach, które sprzedają personalizowane i kreatywne produkty – wyjaśnia Katarzyna Kapanajko, product manager z IdoSell.

Ci sprzedawcy, którzy będą chcieli włączyć moduł Instagram w swoim sklepie, muszą tylko włączyć usługę i zalogować się do swojego biznesowego konta na Instagramie oraz Facebooku. Jest ona darmowa.

InPost Fulfillment

Usługa logistyczna dla branży e-commerce, która zapewnia e-sklepom magazynowanie, konfekcję i wysyłkę towarów, pozwala wyeliminować opłaty za przestrzenie magazynowe i zapewnia obsługę wysyłek. InPost Fulfillment gwarantuje sprzedawcom, że paczki zamówione w ich sklepach zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia (jeżeli klienci kupią produkt do godz. 20). Dodatkowo, jeśli sklep internetowy korzysta z InPost Fulfillment w połączeniu z usługami InPost Paczkomaty i InPost Kurier, jego klienci mają gwarancję, że otrzymają zakupiony towar następnego dnia. - E-sklep, który decyduje się na współpracę w tym modelu, zyskuje dostęp do całego ekosystemu InPost: największej sieci Paczkomatów, systemu obsługi pozwalającego wydłużyć czas przyjmowania zamówień w danym dniu, czy naszej nowej propozycji - opakowań zwrotnych wielokrotnego użytku – mówi Michał Lis, dyrektor sprzedaży Krajowej InPost.

Do tej pory IdoSell posiadało integrację z Paczkomatami i Kurierami InPost. W drugim kwartale 2021 roku dzięki współpracy InPost i IdoSell powstała usługa Smile, która pozwoliła wprowadzić sklepom internetowych darmową przesyłkę za zakupy powyżej 40 zł. Paczka w Ruchu jako Orlen Paczka  - Nasi merchanci mogą włączyć ORLEN Paczkę do swojej oferty – mówi Sara Dzierżawska, brand manager z Idosell. Wcześniej ta opcja dostawy działała pod logo Paczka w Ruchu. Jak pokazują dane ORLEN Paczki, od zmiany nazwy i modelu biznesowego, wzrost wybieralności tego sposobu dostawy przez konsumentów sięga 250 proc.

Do końca 2022 roku nowa sieć Automatów Paczkowych ORLEN ma się rozwinąć do 2000 punktów. IdoPAY - Narzędzie Szybkie zakupy 1-Click z IdoPay umożliwia złożenie zamówienia w sklepach internetowych bez konieczności zakładania lub logowania się do konta w sklepie, podawania danych kupującego oraz wybierania metody płatności i formy dostawy – wyjaśnia Przemysław Basiak, IdoPay Business Manager. Narzędzie działa w oparciu o dwa portfele elektroniczne: Apple Pay oraz Google Pay. Jest dostępne podczas zakupów na urządzeniach mobilnych i poprzez klasyczne komputery.  W sklepach konsumenci znajdą dodatkowe przyciski, które umożliwią złożenie zamówienia bez konieczności rejestracji. Wszystkie dane zostaną pobrane z portfeli Apple Pay lub Google Pay, w których kupujący autoryzują płatność.  IdoPay to system płatności wbudowany w sklepy IdoSell oraz system rezerwacji miejsc noclegowych IdoBooking.  

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum