Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

IdoSell współpracuje ze Stripe, Shopee a teraz porównywarkami

Platforma sklepowa IdoSell stworzyła moduł, który pozwoli zintegrować konto na Instagramie z e-sklepem i wprowadziła płatności Stripe. Wcześniej firma wprowadziła usługę InPost Fulfillment dla ponad 6,5 tys. e-sklepów i usługę Orlen Paczka w zakresie dostarczania zamówionych przesyłek. Teraz Idosell integruje się z polską wersją Shopee i sześcioma porównywarkami z Europy Środkowo-Wschodniej: czeską i słowacką Heureką, rumuńską Compari.ro, węgierskimi Argep.hu i Arukereso.hu, bułgarską Pazaruvaj.bg oraz grecką Skroutz.gr.
Reklama

 IdoPay (rozwiązanie płatnicze wbudowane w system platformy) udostępniło narzędzie - Szybkie zakupy 1-Click z IdoPay oraz PayPal Checkout, które daje opcję zamawiania bez konieczności zakładania konta u sprzedawcy, logowania, czy wprowadzania danych do płatności. 

Integracja z Shopee

Singapurski gigant Shopee wszedł na polski rynek jesienią ubiegłego roku. W ciągu dwóch kwartałów zdobył sporą popularność wśród lokalnych konsumentów. Teraz współpracę z tym międzynarodowym marketplace zaczyna IdoSell. Integracja pozwoli sprzedawcom IdoSell w kilku krokach wystawić swoją ofertę w serwisie i zarządzać zamówieniami w Shopee.

Płatności Stripe, integracja z Instagramem

Sklepy internetowe na platformie IdoSell, które zdecydują się na włączenie usługi fintechu Stripe, automatycznie zaoferują klientom wachlarz płatności kartowych i lokalnych - dostępnych w ponad 40 krajach (w tym w całej UE) i w ponad 135 walutach. Z kolei dzięki integracji IdoSell i Instagram zdjęcia i posty, które sklepy publikują na profilach staną się elementem wzbogacającym e-sklep.

- Nowy moduł, który oferujemy, to narzędzie do aktywizacji konsumentów. Dzięki niemu w e-sklepach mogą się pojawiać np. zdjęcia oznaczone przez klientów specjalnym hashtagiem. Funkcjonalność świetnie sprawdzi się w takich branżach jak home and decor, fashion oraz w sklepach, które sprzedają personalizowane i kreatywne produkty – wyjaśnia Katarzyna Kapanajko, product manager z IdoSell.

Ci sprzedawcy, którzy będą chcieli włączyć moduł Instagram w swoim sklepie, muszą tylko włączyć usługę i zalogować się do swojego biznesowego konta na Instagramie oraz Facebooku. Jest ona darmowa.

InPost Fulfillment

Usługa logistyczna dla branży e-commerce, która zapewnia e-sklepom magazynowanie, konfekcję i wysyłkę towarów, pozwala wyeliminować opłaty za przestrzenie magazynowe i zapewnia obsługę wysyłek. InPost Fulfillment gwarantuje sprzedawcom, że paczki zamówione w ich sklepach zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia (jeżeli klienci kupią produkt do godz. 20). Dodatkowo, jeśli sklep internetowy korzysta z InPost Fulfillment w połączeniu z usługami InPost Paczkomaty i InPost Kurier, jego klienci mają gwarancję, że otrzymają zakupiony towar następnego dnia. - E-sklep, który decyduje się na współpracę w tym modelu, zyskuje dostęp do całego ekosystemu InPost: największej sieci Paczkomatów, systemu obsługi pozwalającego wydłużyć czas przyjmowania zamówień w danym dniu, czy naszej nowej propozycji - opakowań zwrotnych wielokrotnego użytku – mówi Michał Lis, dyrektor sprzedaży Krajowej InPost.

Do tej pory IdoSell posiadało integrację z Paczkomatami i Kurierami InPost. W drugim kwartale 2021 roku dzięki współpracy InPost i IdoSell powstała usługa Smile, która pozwoliła wprowadzić sklepom internetowych darmową przesyłkę za zakupy powyżej 40 zł. Paczka w Ruchu jako Orlen Paczka  - Nasi merchanci mogą włączyć ORLEN Paczkę do swojej oferty – mówi Sara Dzierżawska, brand manager z Idosell. Wcześniej ta opcja dostawy działała pod logo Paczka w Ruchu. Jak pokazują dane ORLEN Paczki, od zmiany nazwy i modelu biznesowego, wzrost wybieralności tego sposobu dostawy przez konsumentów sięga 250 proc.

Do końca 2022 roku nowa sieć Automatów Paczkowych ORLEN ma się rozwinąć do 2000 punktów. IdoPAY - Narzędzie Szybkie zakupy 1-Click z IdoPay umożliwia złożenie zamówienia w sklepach internetowych bez konieczności zakładania lub logowania się do konta w sklepie, podawania danych kupującego oraz wybierania metody płatności i formy dostawy – wyjaśnia Przemysław Basiak, IdoPay Business Manager. Narzędzie działa w oparciu o dwa portfele elektroniczne: Apple Pay oraz Google Pay. Jest dostępne podczas zakupów na urządzeniach mobilnych i poprzez klasyczne komputery.  W sklepach konsumenci znajdą dodatkowe przyciski, które umożliwią złożenie zamówienia bez konieczności rejestracji. Wszystkie dane zostaną pobrane z portfeli Apple Pay lub Google Pay, w których kupujący autoryzują płatność.  IdoPay to system płatności wbudowany w sklepy IdoSell oraz system rezerwacji miejsc noclegowych IdoBooking.  

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.