Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

IKEA rusza z transmisjami Zakupy Na Żywo na Facebooku

Zakupy Na Żywo to nowy format od Ikea, którego celem jest pokazanie pasjonatom aranżacji wnętrz artykułów ułatwiających życie w domu oraz prostych, sprytnych rozwiązań zmieniających pomieszczenie tak, aby jak najlepiej odpowiadało na potrzeby domowników.
Reklama

Odcinki, trwające ok. 45 minut, będą nadawane ze studia Ikea w poniedziałki i w czwartki w godzinach wieczornych. Każdy epizod to inny motyw przewodni i mnóstwo nowych inspiracji. Pierwszy odcinek pojawi się już dziś na Facebooku Ikea.

Tematem pierwszego odcinka, którego emisja przypada 8 kwietnia o godzinie 18:00, będą produkty przydatne w każdej kuchni. Transmisję poprowadzi twórca wideo – Cezary Stacewicz, a na pytania widzów odpowiadać będzie ekspert IKEA – Karol Kondrot, Kierownik działu sprzedaży w IKEA Group.

Za produkcję oraz koncepcję kreatywną odpowiada Agencja VMLY&R, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy WaveMaker, a za komunikację PR akcji odpowiada agencja Garden od Words.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum