ING: Twisto daje szasnę zmniejszenia płatności za pobraniem, które są zmorą e-sklepów

ING Bank Śląski wprowadzając płatności internetowe imoje oraz usługę Twisto - "kup teraz, zapłać za 21 dni" ma nadzieję na zmianę zwyczajów zakupowych Polaków m.in. rezygnację z opcji płatności za pobraniem.
Płatność przez Twisto powoduje, że sklep otrzymuje zapłatę za towar następnego dnia, a klient ma wydłużony czas - 21 dni na jej uregulowanie. Ryzyko braku płatności od klienta finalnego firma bierze na siebie. Swoją decyzję o przyznaniu płatności firma podejmuje na podstawie danych o kliencie sklepu, w tym: z jakiej przeglądarki korzysta, z jakiego urządzenia, jak często robi zakupy w danym sklepie, na jakie kwoty, jaki adres dostawy podaje i jaka to jest okolica. Decyzja o propozycji skorzystania z usługi przedstawiana jest użytkownikowi w czasie rzeczywistym, podczas dokonywania zakupów o wartości ok. 100-500 zł. Opcja ta proponowana jest tylko tym klientom, którzy uzyskali wiarygodność w oczach Twisto. Średnio 80 proc. e-klientów przechodzi taką weryfikację pozytywnie. Dzięki wykorzystaniu technologii big data oraz machine learning Nikita potrafi ocenić zdolność finansową klienta w ciągu mierzonym w milisekundach, dlatego transakcja nie wymaga podawania wrażliwych danych i odbywa się za pomocą jednego kliku.
To zdaniem Rafała Zycha, dyrektora Innovation Lab ING Bank Śląski jest główna przewaga tego rozwiązania. W innych dostępnych obecnie metodach klient musi podać Pesel, numer dowodu, email i telefon, żeby doszło do wydania szybkiej decyzji kredytowej. Każde przejście między stronami to zagrożenie, że klient porzuci koszyk. Twisto minimalizuje to niebezpieczeństwo, bo wydaje decyzję o późniejszej płatności bez podawania żadnych danych i przekierowywania do innych stron - mówi ekspert. - Doświadczenie Twisto na rynku czeskim pokazuje, że dzięki prostemu sfinalizowaniu transakcji, problem porzucania koszyków przestaje występować. Spada też liczba zamówień za pobraniem, które są zmorą każdego e-sklepu, a klienci wybierając późniejszą płatność, zwiększają wartość zakupów - mówi Michał Bolesławski, wiceprezes ING Bank Śląski.
Przeczytaj także:
Dla e-sklepów korzystających z imoje oraz Twisto prowizja została ustalona na 1,4 proc., ale bank jest elastyczny, by negocjować tę stawkę. Dodatkowo e-sklep musi mieć założone konto w banku ING, aby oferować płatności imoje.
Dla klienta opcja późniejszej zapłaty jest bezpłatna o ile nie przekroczy on spłaty w ciągu 21 dni. Jeżeli opóźni się, płaci 10 zł za każdy tydzień opóźnienia, ale nie więcej niż 50 proc. wartości zamówienia.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- NASTĘPNA »
- 13:51 Producent pieczywa dla sieci handlowych rozbudowuje piekarnię w Nowej Soli
- 13:26 Konsumenci szukają na etykietach informacji o certyfikatach
- 13:20 Lidl, Media Expert i Euro RTV AGD wśród najaktywniejszych reklamodawców w...
- 13:02 Drobimex wchodzi na rynek z produktami wegańskimi
- 12:51 CBOS: w styczniu nieznacznie pogorszyły się nastroje na rynku pracy
- 12:42 Kolejna firma dołącza do e-Izby
- 12:35 Sphinx pod ścianą
- 12:26 Piekarnio-cukiernia GOM najemcą CH Platan
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.