InPost Fresh i Carrefour w kolejnych miastach

Nie jest dla nas zaskoczeniem, że klienci z kolejnych miast także chcą mieć możliwość korzystania z tej formy zakupów. Dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie jej zasięgu o kolejne miasta. Choć Carrefour jest dla InPost Fresh drugim partnerem, to teraz oferuje swoje produkty w największej liczbie miast. Co ważne format ten jest otwarty także dla na innych firm z którymi cały czas rozmawiamy – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPostu.
Carrefour i InPost w kolejnych miastach
– Rozszerzenie usługi InPost Fresh dla klientów Carrefour w kolejnych miastach jeszcze bardziej przybliża nas do realizacji ambitnego celu potrojenia wskaźnika GMV, jaki Grupa Carrefour postawiła sobie w obszarze działalności e-commerce - zgodnie z założeniem wskaźnik ten w 2026 roku ma wynieść 10 mld euro. Partnerstwo z InPost w zakresie m-commerce pozwala nam nie tylko znacząco zwiększyć zasięg naszej oferty zakupów spożywczych przez Internet, ale także znacząco przyspieszy czas ich realizacji oraz dostawy do klienta finalnego – komentuje Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska.
Minimalna kwota zamówienia to 100 zł. Aktualnie klienci Carrefour mogą skorzystać z darmowej dostawy zakupów. Zakupy są dostarczane przez kurierów InPost od poniedziałku do soboty.
Jak działa InPost Fresh
Aby skorzystać z InPost Fresh, wystarczy pobrać i zarejestrować się w aplikacji. Na ten moment dostępnych jest ponad 11 tys. produktów z oferty sieci Carrefour oraz ponad 9 800 z sieci Makro, która oferuje swoje produkty w Warszawie i Łodzi.
Aplikację InPost Fresh można pobrać na swój smartfon z jednego z oficjalnych sklepów: Google Play i App Store.