Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

InPost umocnił pozycję lidera usług logistycznych

Zgodnie z raportem firmy Gemius „E-commerce w Polsce w roku 2022” Paczkomat InPost umocnił pozycję lidera usług logistycznych. Jako formę dostawy przesyłek Paczkomat InPost wybiera 81% kupujących co oznacza wzrost o 4 punkty procentowe w porównaniu do roku ubiegłego.
Reklama
  • Polacy spośród wielu dostępnych możliwości dostawy najchętniej decydują się na Paczkomat InPost. Aż 83% respondentów wymieniło Paczkomat jako preferowaną formę dostawy, będącą motywacją do dokonania transakcji online. To oznacza wzrost sympatii do usługi o 2% w porównaniu do roku ubiegłego.
  • Na drugim miejscu, z zaledwie połową wskazań (43%), uplasowały się dostawy kurierem do domu/pracy. W ubiegłym roku tę formę dostawy wybierał co drugi respondent. W tej kategorii InPost również obejmuje pozycję lidera z 36% wskazań.

- To, że 8 na 10 konsumentów, gdy chce skorzystać z usługi dostawy decyduje się na Paczkomat, jest wynikiem olbrzymiego zaufania jakie okazują InPost nasi klienci, ale także wynikiem stałego poprawiania jakości oferowanych rozwiązań oraz realizowanej przez nas strategii tworzenia usług logistycznych przyjaznych zarówno środowisku, jak i człowiekowi. Udało się nam to osiągnąć między innymi poprzez taką rozbudowę sieci maszyn, by ograniczyć dotarcie do najbliższego urządzenia do zaledwie 7-minutowego spaceru oraz wyeliminować konieczność poruszania się samochodem - podkreśla Rafał Brzoska, założyciel i prezes InPost.

Paczkomaty InPost odpowiedzią na zmieniający się tryb życia

Jego zdaniem ostatnie lata przyczyniły się z pewnością do ewolucji zachowań konsumenckich. Rosnące tempo życia spowodowało, że coraz większa grupa ludzi szuka rozwiązań, które pozwolą na lepszą organizację i oszczędność czasu.

 

Według ekspertów Gemiusa, uwzględnienie przez sklep internetowy sieci urządzeń Paczkomat jako formy dostawy ma coraz większy wpływ na przyszłe decyzje zakupowe najmłodszych konsumentów. Jest to szczególne zauważalne u przedstawicieli tzw. pokolenia „Z” (15-24 lata), gdzie blisko 9 na 10 osób (89% respondentów) motywuje dokonanie zakupu danego towaru dostępnością sieci urządzeń InPost jako formy dostawy zamówienia.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (8)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum