Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

InPost zastąpi Mondial Relay w Hiszpanii i Portugalii

InPost przeprowadza rebranding marki Mondial Relay wprowadzając swoją markę InPost na rynek hiszpański i portugalski oraz komunikuje nowy wizerunek marki Mondial Relay we Francji i w krajach Beneluxu. Zmiana jest kontynuacją realizowanej przez spółkę strategii udostępniania nowoczesnychi ekologicznych rozwiązań logistycznych dla klientów e-commerce w dostawach ostatniej mili. Jest to także strategiczny krok w rozwoju Grupy na rynkach europejskich.
Reklama

„Proces integracji Grupy InPost zakłada systematyczną implementację najbardziej innowacyjnych rozwiązań na kolejnych rynkach. Dotyczy to także marki InPost, która jest synonimem jakości świadczonych usług, a która z sukcesem rozwijana jest w Polsce, Wielkiej Brytani i Włoszech. Z początkiem lipca zostanie wprowadzona także na rynek hiszpański i portugalski.  We Francji, Belgii i Holandii Grupa InPost będzie rozwijana pod marką Mondial Reley, której wizerunek został unowocześniony, a marka jest znana z optymistycznego i bardzo konsumenckiego podejścia do użytkowników. Jest to zgodne ze strategią Grupy InPost, która jest konsekwentnie wdrażana na wszystkich rynkach” - mówi Rafał Brzoska, założyciel i Prezes InPostu.

Transfer know – how do Francji i Hiszpanii

We Francji Mondial Relay zatrudnia 1300 pracowników, posiada 4 huby oraz 26 agencji regionalnych. Tylko w 2021 roku firma dostarczyła ponad
140 milionów paczek.

Dzięki transferowi know–how InPost, Mondial Relay istotnie rozszerza swoją ofertę o sieć Paczkomatów® dostępnych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu stawiając w lipcu tego roku 1000 Paczkomat we Francji. Tym samym coraz większa grupa klientów Mondial Relay może korzystać z wygodnej i ekologicznej formy odbiorów i nadań przesyłek.

Z wdrażanych innowacji i nowych usług skorzystają także partnerzy
e-commerce, tacy jak: Decathlon, Lidl czy Zara (Inditex). Dzięki nowej usłudze Mondial Relay Express klienci biznesowi oraz użytkownicy końcowi będą mieli zagwarantowaną dostawę już kolejnego dnia.  Pozwoli to zwiększyć konkurencyjność klientów Mondial Relay, gdyż standardem we Francji, przy zdecydowanej większości dostaw, są dostawy +2 dni lub +3 dni.

Dostawy do Paczkomatów® oraz punktów PUDO stały się popularne wśród francuskich konsumentów ze względu na krótki czas obioru przesyłki, który trwa kilka sekund.

Grupa InPost ma także 3200 punktów odbioru paczek w Hiszpani. Rozwój usług i wprowadzenie na rynek sieci Paczkomatów® wspiera podpisanie umowy z najpopularniejszą siecią stacji paliw Galp, która liczy 570 punktów. Pierwsze automaty Paczkomat® staną w głównych miastach Hiszpani takich jak Madryt, Barcelona, ​​Sewilla, Walencja i Malaga.

 

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum