PARTNER PORTALU

Inqiury na Internetowym FRSiH: Polski e-commerce wciąż dwa kroki w tyle

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2020 12:35

Inqiury na Internetowym FRSiH: Polski e-commerce wciąż dwa kroki w tyle Uczestnicy debaty "E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej", fot. PTWP

- Ogromny wzrost zainteresowania konsumentów kanałem e-commerce nie jest w pełni wykorzystywany. Konsumenci chcą kupować online, mieć atrakcyjne ceny, szeroki wybór i dobry serwis. Producenci i stacjonarne sieci są jednak daleko w tyle jeśli chodzi o rozwój własnego e-commerce - mówiła Agnieszka Górnicka, prezes zarządu Inquiry, podczas debaty "E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej", która odbyła się w ramach Internetowego Forum rynku Spożywczego i Handlu.

- W Polsce ten kanał opiera się na platformach, które przyzwyczaiły klientów do tego, że wybór jest nieograniczony, ale bywa też niezwykle trudno znaleźć dokładnie taki produkt, jakiego się potrzebuje. Jeśli już go gdzieś znajdziemy, to okazuje się, że jest niedostępny w e-sklepie. To wyzywanie przed całą branżą. W Polsce e-commerce jako całość jest dwa kroki do tyłu za oczekiwaniami konsumentów - uważa Agnieszka Górnicka.

Zdaniem ekspertki wąskie gardła są nie tylko po stronie dostaw, ale też user experience.
- Pamiętajmy, że towar musi być zgodny z oczekiwaniami. Trzeba słuchać klientów, a nie obiegowych opinii z mediów. Prześledzić ścieżkę zakupów, punkty zwrotne, zdiagnozować, co powoduje decyzje o zakupie. Kluczowy nie jest pierwszy zakup, ale satysfakcja klienta - dodała panelistka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7414

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,99

  • Śr

    7,14

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.