PARTNER PORTALU

Internetowe FRSiH: Tesco zostawia dużą grupę dojrzałych konsumentów, którzy kupują online

Autor: dlahandlu.pl 12 listopada 2020 10:01

Internetowe FRSiH: Tesco zostawia dużą grupę dojrzałych konsumentów, którzy kupują online Uczestnicy debaty "E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej"

- Wiosną sytuacja zmieniła się z dnia na dzień, pojawiła się konieczność przekształcenia biznesów modelowych. Tutaj kluczowa była zwinność organizacji i operacji. Dla nas wyzywaniem była gałąź dostaw do domu –  mamy dedykowaną dla niej własną flotę, musimy zachować łańcuch chłodniczy. Z drugiej perspektywy rozwijamy się ominkanałowo, więc było nam łatwiej. W systemie click & collect działa już 200 naszych sklepów, dowozimy bezpośrednio do domu, ale można zrobić u nas zakupy także za pośrednictwem  Allegro, Everli czy Glovo. Jesteśmy w wielu miejscach, gdzie możemy dotrzeć do  konsumentów - powiedział Marcin Bojarski, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska, podczas debaty "E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej", która odbyła się w ramach Internetowego Forum rynku Spożywczego i Handlu.

Czego można się spodziewać w najbliższych miesiącach? - Nie wiemy, jakie będą dalsze restrykcje. Ostatni kwartał jest zawsze wyzwaniem, bo jest najbardziej intensywny w roku. Trzeba zwiększyć ilość dostępnych produktów, przepustowość magazynów oraz zapewnić bezpieczeństwo dostaw - dodał dyrektor Carrefoura. 

Zobacz pełną relację z debaty "E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej"

Marcin Bojarski zastanawiał się również nad przyszłością e-commerce po pandemii. - Nie wiemy, co się stanie z grupą konsumentów pozyskaną podczas Covid-u. Czy usprawnienia i usługi, które teraz wprowadzamy będą użyteczne w nowej rzeczywistości, już po koronawirusie.  Usługa Carrefour Sprint jest dzisiaj odpowiedzią na barierę zakupową - z naszych badań wynika, ze cześć klientów nie kupuje w e-grocery ze względu na długi czas oczekiwania. Nasz serwis dostarcza zakupy w trzy godziny. To kusi klientów, by skorzystać z tej usługi. Największym wyzwaniem dla branży będzie marzec/kwiecień przyszłego roku, kiedy restrykcje zostaną zniesione. Również mamy sporo klientów covidowych, którzy wcześniej u nas nie kupowali. Co zrobią, gdy epidemia się kończy?
Dziś wiemy z rynku, że udział e-grocery to 1 proc. obrotów rynku FMCG, w samej Warszawie jest to około 3 proc. Największy gracz, czyli Ezakupy Tesco, wychodzi teraz z rynku, ale zostawia dużą grupę dojrzałych konsumentów, którzy kupują online i są do tego przekonani. Teraz po naszej stronie jest, jakie doświadczenie klienta zaoferujemy. To wyzwanie operacyjne - mówił dyrektor Carrefoura.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8021
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,79

  • Śr

    3,65

  • Min

    3,29

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.