Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Jak w dekadę zmieniły się zakupy na Zalando?

Pierwszą rzecz w Polsce kupiono na Zalanco 24 sierpnia 2012 roku. Były to sportowe szorty. W 2012 roku kobiety najchętniej kupowały "małe czarne" i szpilki, teraz wolą bardziej casualowy styl i najczęściej kupują jeansy i białe sneakersy. Mężczyźni są bardziej stali w wyborach. Dekadę temu najpopularniejsze były kurtki outdoorowe, wysokie trampki i t-shirty. Obecnie panowie najchętniej kupują czapki z daszkiem, czarne spodnie dresowe i białe sneakersy.
Reklama

Wygoda jest obecnie jedną z ważniejszych kwestii przy wyborze kupowanego ubrania, więc spodnie dresowe i t-shirty wciąż nie oddały korony.

W tej chwili na Zalando dostępnych jest ponad 100 rodzimych brandów: jak Vistula, La Mania czy Ryłko, jak i mniejszych (a nawet niszowych) np. Balagan, Fluff czy Pewien Pan.

W Connected Retail, jak i w Partner Program sprzedawcy mają pełną kontrolę nad cenami artykułów, doborem asortymentu do sprzedaży, czy liczbą realizowanych z Zalando zamówień.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum