PARTNERZY PORTALU

Jak wdrożyć szybką dostawę w e-sklepie?

Autor: EK 6 maja 2021 14:05

Mimo że 67% e-konsumentów w Polsce uważa, że maksymalny czas wysyłki powinien wynosić od 3 do 5 dni, to połowa badanych przyznaje, że szybka dostawa jest dla nich jednym z najważniejszych czynników, a blisko 4 na 10 osób byłoby skłonnych dopłacić za jej przyspieszenie.

Rady dla e-sklepów:

Upewnij się, że Twój łańcuch dostaw jest zoptymalizowany. Usprawnienie niektórych kwestii może bowiem skrócić ogólny czas dostawy.

Wdrażaj nowe technologie w ramach swojego budżetu. Rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję mogą pomóc w optymalizacji łańcucha dostaw i dokładniejszym przewidywaniu czasu dostawy. 

Pozwól swoim klientom wybierać spośród różnych dostawców. Niektórzy mogą działać szybciej, inni mogą dostarczać przesyłki o nietypowych rozmiarach, a pozostali mogą mieć jeszcze inne unikalne kompetencje.

Pamiętaj, aby udostępnić klientom odpowiednie linki, dzięki którym będą mogli sami sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się ich paczka. Warto pamiętać, że im więcej informacji posiadają klienci, tym bardziej są cierpliwi.

Stworzenie na swojej stronie zakładki o opłatach. W takim wypadku, gdy klient zdecyduje się na płatną dostawę, będzie mógł zobaczyć, co składa się na jej całkowity koszt.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10762
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,18

  • Śr

    7,96

  • Min

    5,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.