Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Jysk: Usługa zamów i odbierz w sklepie już w 30 minut

Sieć Jysk skróciła czas realizacji zamówienia składanego online do odbioru w wybranym sklepie. Klient będzie mógł odebrać zamówienie i opłacić w sklepie już po 30 minutach.
Reklama

Zamówienie gotowe w pół godziny

Załoga sklepu skompletuje zamówienie, przygotuje do odbioru przy stanowisku kasowym i poinformuje klienta w ciągu 30 minut o możliwości odbioru produktów. To klient zadecyduje kiedy chce odebrać produkty: czy od razu po 30 minutach, czy w innym dogodnym terminie. Jedynym ograniczeniem jest fakt, że zamówienie można odebrać w godzinach otwarcia sklepu, najpóźniej dzień po utworzeniu rezerwacji.

- Trend robienia zakupów w sieci jest trendem wzrostowym z wielu różnych powodów. Chcemy oszczędzić czas, mieć pewność, że wszystkie interesujące nas produkty będą dostępne w sklepie stacjonarnym, czy w dobie dzisiejszej pandemicznej rzeczywistości chcemy unikać skupisk ludzi. Jednak często ogranicza nas konieczność długiego oczekiwania na kuriera. Click & Collect jest najprostszym sposobem, aby skrócić czas przebywania w sklepie oraz skrócić czas ewentualnej dostawy – mówi Sylwia Filimon, Dyrektor ds. komunikacji JYSK Polska.

W przypadku usługi Clisk&Collect klient płaci przy odbiorze. Co ma jeszcze dodatkowy atut, ponieważ widząc zamówione produkty w sklepie stacjonarnym, klient ma możliwość wymiany produktu lub rezygnacji z zakupu, przed opłaceniem zamówienia.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum