Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Jysk: Usługa zamów i odbierz w sklepie już w 30 minut

Sieć Jysk skróciła czas realizacji zamówienia składanego online do odbioru w wybranym sklepie. Klient będzie mógł odebrać zamówienie i opłacić w sklepie już po 30 minutach.
Reklama

Zamówienie gotowe w pół godziny

Załoga sklepu skompletuje zamówienie, przygotuje do odbioru przy stanowisku kasowym i poinformuje klienta w ciągu 30 minut o możliwości odbioru produktów. To klient zadecyduje kiedy chce odebrać produkty: czy od razu po 30 minutach, czy w innym dogodnym terminie. Jedynym ograniczeniem jest fakt, że zamówienie można odebrać w godzinach otwarcia sklepu, najpóźniej dzień po utworzeniu rezerwacji.

- Trend robienia zakupów w sieci jest trendem wzrostowym z wielu różnych powodów. Chcemy oszczędzić czas, mieć pewność, że wszystkie interesujące nas produkty będą dostępne w sklepie stacjonarnym, czy w dobie dzisiejszej pandemicznej rzeczywistości chcemy unikać skupisk ludzi. Jednak często ogranicza nas konieczność długiego oczekiwania na kuriera. Click & Collect jest najprostszym sposobem, aby skrócić czas przebywania w sklepie oraz skrócić czas ewentualnej dostawy – mówi Sylwia Filimon, Dyrektor ds. komunikacji JYSK Polska.

W przypadku usługi Clisk&Collect klient płaci przy odbiorze. Co ma jeszcze dodatkowy atut, ponieważ widząc zamówione produkty w sklepie stacjonarnym, klient ma możliwość wymiany produktu lub rezygnacji z zakupu, przed opłaceniem zamówienia.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.