PARTNER PORTALU

K2Bots: Boty są w stanie rozwiązać 200 najczęstszych problemów klientów

Autor: EK 22 marca 2021 11:56

K2Bots: Boty są w stanie rozwiązać 200 najczęstszych problemów klientów fot. shutterstock, boty coraz częściej przejmują role konsultantów


PerfectBot od K2Bots pomaga dostosować obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online, obsługujując 200 najczęstszych problemów klientów.

Konwersacyjna sztuczna inteligencja, na której opiera się PerfectBot, to efekt 4 lat doświadczeń zespołu K2Bots we wdrażaniu chatbotów i zautomatyzowania 2 milionów rozmów dla m.in. takich firm jak IKEA czy LPP.

PerfectBot potrafi odpowiadać na 200 najpopularniejszych problemów klientów sklepów internetowych związanych m.in. z zamówieniami, zwrotami czy reklamacjami. Działa w połączeniu z LiveChat.com lub Genesys Cloud, dwoma rozwiązaniami wspierającymi obsługę klienta, w których monitorowane są rozmowy i podejmowane eskalacje. Wyróżnia się wysoką skutecznością udzielania prawidłowych odpowiedzi.

PerfectBot pomaga dostosować obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online - tak jak w LPP, gdzie PerfectBot działa jako pierwszy kanał kontaktu, rozwiązując prawidłowo 70 proc. spraw, bez angażowania człowieka.

–  Od zawsze naszą ambicją było tworzyć chatboty, które udzielają najwięcej perfekcyjnych odpowiedzi i tym samym nie frustrują użytkowników. Teraz, w wybranych segmentach Retail & Ecommerce, jesteśmy w stanie uruchamiać mądre chatboty też szybko. – komentuje Łukasz Lewandowski, prezes K2Bots.

Uruchomienie rozwiązania PerfectBot to element nowej strategii Grupy K2, która zakłada przyśpieszenie rozwoju działalności poświęconej konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Na początku marca cała działalność związana z chatbotami została wydzielona do nowopowstałej spółki K2Bots.ai Sp. z o. o., w której współudziałowcami są czterej założyciele – Łukasz Lewandowski, Mikołaj Machowczyk, Artur Kończyński i Maciej Maliszewski.

K2Bots.AI oferuje chatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center. Jest częścią Grupy K2, która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę, tworzenie rozwiązań software i chmurę.

 

Działalność Grupy K2 opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8085
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.