Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

KappAhl rusza ze sprzedażą internetową, by odwrócić spadki sprzedaży

Szwedzka sieć odzieżowa KappAhl uruchomi sklep internetowy dla polskich klientów - zakomunikowała firma.
Reklama

KappAhl chce ruszyć ze sprzedażą w sieci pod koniec 2015 roku.

Obecnie firma ma w naszym kraju 40 sklepów w centrach handlowych. W sumie sieć szwedzkiej spółki obejmuje 368 lokalizacji w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce.

 

Jak tłumaczy prezes, w Polsce w toku są działania, które mają ograniczyć negatywny trend. Od września pracę rozpoczął Olaf Szymanowski, nowy country manager na Polskę. Celem firmy ma być skoncentrowanie się na mniejszej liczbie miast oraz wdrożenie sklepu internetowego w pierwszym kwartale tego roku obrachunkowego.

Sprzedaż w Polsce w ciągu roku spadła z 350 mln koron szwedzkich do 314 mln. Procentowo był to największy spadek spośród wszystkich rynków, na których obecne jest KappAhl. W czwartym kwartale roku rozliczeniowego 2014/2015 firma wypracowała w naszym kraju przychody ze sprzedaży w wysokości 69 mln SEK. To spadek o 10,6 proc. rok do roku. Pod koniec sierpnia na terenie kraju działało 40 placówek firmy - o 7 mniej niż w 2014 roku. Dla porównania, w Szwecji liczba sklepów wzrosła o 1 (do 167), w Norwegii spadła o 1 (do 100), a w Finlandii spadła o 2 (do 61).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum