Kaufland coraz bardziej cyfrowy. Sieć rozszerza współpracę z Everli o 15 kolejnych miast

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2020 09:45

Kaufland rozwija internetową sprzedaż produktów. W ubiegłym tygodniu ruszyła współpraca z firmą Everli, realizującą i dostarczającą zakupy online. Po starcie usługi we Wrocławiu, nowe rozwiązanie obejmie 15 kolejnych miast, m.in. Warszawę, Kraków, Poznań, Gdańsk czy Łódź.


Z możliwości zrobienia zakupów online z dostawą do domu mieszkańcy 15 kolejnych miast będą mogli korzystać od 15 września br. Usługa obejmie Warszawę, Kraków, Poznań, Gdańsk, Gdynię, Łódź, Szczecin, Bydgoszcz, Toruń, Lublin, Rzeszów, Tychy, Bytom, Sosnowiec i Piaseczno. Podobnie jak w przypadku startu usługi we Wrocławiu osoby, które w danych miastach dokonają 1000 pierwszych zamówień, mogą liczyć na darmową dostawę. 

 Dzięki współpracy z Everli klienci Kauflandu mogą robić niezbędne zakupy bez wychodzenia z domu – 24 godziny na dobę. W asortymencie obejmującym ponad 4000 produktów klienci znajdą artykuły suche, świeże, takie jak owoce i warzywa, pieczywo, produkty z lady, a nawet artykuły mrożone, które będą dostarczane w specjalnych torbach utrzymujących temperaturę. Oprócz tego dostępne są także m.in. produkty do codziennej higieny, kosmetyki, karma dla zwierząt czy pieluchy.

By zrobić zakupy z dostawą do domu, należy skorzystać z serwisu www.everli.pl lub aplikacji mobilnej Everli by Szopi dostępnej w Google Play oraz App Store. Po darmowej rejestracji i zalogowaniu się wystarczy wybrać Kaufland, dodać produkty do koszyka i zaznaczyć preferowany termin dostawy – Everli dostarcza zamówione zakupy do klientów w promieniu do ośmiu kilometrów od najbliższego marketu Kaufland, od poniedziałku do soboty włącznie w godzinach od 8 do 23.  Koszt standardowej dostawy to 9,90 zł – w ramach tej opłaty Everli gwarantuje dostawę do klienta w czasie do trzech godzin. Produkty można zamawiać z wyprzedzeniem do siedmiu dni, co pozwala zaplanować np. zakupy na weekend czy na przyjęcie z okazji urodzin lub imienin.

Z możliwości zrobienia zakupów bez wychodzenia z domu od piątku 11 września br. korzystają już klienci Kauflandu z Wrocławia. 

- W sieci Kaufland wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów, sięgając po nowe rozwiązania. Na przełomie maja i czerwca w 14 sklepach uruchomiliśmy usługę Click&Collect, czyli możliwość zdalnej rezerwacji produktów. Teraz poszliśmy o krok dalej, nawiązując współpracę z Everli, dzięki której możemy zrobić zakupy bez wychodzenia z domu. Udany start usługi we Wrocławiu pokazał nam, że klienci chętnie korzystają z tej możliwości, dlatego rozszerzyliśmy zakres naszej współpracy o kolejnych 15 miast, m.in. Warszawę, Kraków i Poznań. Mamy nadzieję, że ich mieszkańcy również docenią to rozwiązanie, które cechuje szybkość, wygoda i bezpieczeństwo  – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6258
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,32

  • Śr

    4,49

  • Min

    3,87

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.