Reklama
Partnerzy portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kaufland rozważa uruchomienie e-sklepu w Polsce

Grupa Schwarz wciąż analizuje opłacalność uruchomienia e-sklepu na terenie Polski. Sieć Kaufland zastanawia się nad nowym kanałem sprzedaży w Polsce.
Reklama

- Aktualnie analizujemy jeszcze różne możliwe warianty wykorzystania nowoczesnych kanałów sprzedaży, w tym wprowadzenie e-sklepu - mówią nam przedstawiciele sieci.

- W ubiegłym roku wdrożyliśmy natomiast wiele rozwiązań, których celem było ułatwienie klientom zakupów w naszych sklepach. Przykładem tego są chociażby nowoczesne kasy samoobsługowe. Klienci uzyskali także możliwość zapłaty za zakupy za pośrednictwem Apple Pay. Na terenie sklepów można skorzystać także z darmowego Wi-Fi oraz pobrać bezpłatną aplikację, dzięki której klienci uzyskują dostęp do specjalnych ofert, przepisów czy listy zakupów. W ubiegłym roku w naszej sieci sięgnęliśmy także po nowe kanały komunikacji. Jednym z nich jest nowy format gazetki reklamowej wykorzystującej elementy wirtualnej rzeczywistości. Za pośrednictwem dedykowanej, darmowej aplikacji „Kaufland – Gazetka 3D” klienci oprócz standardowych informacji mogą znaleźć wiele dodatkowych materiałów, takich jak przepisy, ciekawostki czy modele 3D. W naszych sklepach stopniowo pojawiają się też wielkoformatowe ekrany na których wyświetlana jest aktualna oferta, a także spoty reklamowe - wylicza sieć.

Aktualnie w Polsce działa 209 sklepów. Ostatnie otwarcie miało miejsce 31 stycznia we Wrocławiu. Kaufland informował wcześniej, że na początku roku planuje otworzyć cztery nowe sklepy. Prócz lokalizacji wrocławskiej, są to sklepy w Lublinie, Nowym Sączu i Gliwicach.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum