Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kaufland z usługą Everli Click&Collect

Od grudnia klienci Kauflandu w Tarnowie i Tczewie mogą korzystać z nowej usługi – Everli Click&Collect.
Reklama

Usługa Everli Click&Collect powstała z myślą o osobach, które doceniają wygodę i oszczędność czasu, a w ich najbliższej lokalizacji nie ma jeszcze możliwości dostarczenia zakupów bezpośrednio do domu. Klienci mogą zrobić zakupy na dwa sposoby – za pomocą aplikacji na smartfonie lub za pośrednictwem strony everli.com.

Jak zrobić zakupy Everli Click&Collect?

Kupujący mają do wyboru 6500 produktów dostępnych na półkach Kauflandu, w tym artykuły spożywcze, świeże, mrożone czy drogeryjne. Zamówienie można odebrać w punkcie informacyjnym sklepu w wybranym wcześniej przedziale czasowym – od trzech godzin do siedmiu dni od momentu jego złożenia. Dzięki płatności z góry pobyt w placówce ograniczony jest do minimum. Zakupy za pośrednictwem usługi Everli Click&Collect  są – podobnie jak przy zakupach stacjonarnych –premiowane punktami PAYBACK. 

Rozwiązania z zakresu e-commerce cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem klientów. Kaufland już w 2020 roku nawiązał współpracę z Everli, która specjalizuje się w realizacji zakupów online. Obecnie klienci sieci w 34 miastach mogą korzystać z bezpośredniej dostawy produktów do domu. Tarnów i Tczew to pierwsze lokalizacje, w których udostępniono klientom usługę Everli Click&Collect. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.