Klienci e-sklepu PGG czekali na te wiadomości. Koniec z rezerwacją

- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów PGG S.A. odnośnie zwiększenia dostępności produktów w sklepie oraz w związku z przypadkami dodawania produktu do koszyka, bez finalizowania zamówienia, a tym samym blokowania dostępności towaru dla innych Klientów, z dniem 23.05.2023 r. wyłączona została rezerwacja koszyka. W związku z powyższym przestaje obowiązywać również dzienny limit ilości dodawania produktów do koszyka, który umożliwiał dodawanie i usuwanie towaru maksymalnie 3 razy w trakcie jednej sesji. Obecnie takich ograniczeń nie ma - informuje PGG.
Wyłączenie gwarancji koszyka w e-sklepie PGG
Ponadto od 23 maja klient może sterować ilością towaru w koszyku posługując się przyciskami + i –.

Klient, który dodał towar do koszyka, zostanie poinformowany o braku gwarancji jego dostępności stosownym komunikatem.
W związku z powyższym, zaleca się przeprowadzenie transakcji zakupu w trakcie jednej sesji zakupowej. Po wylogowaniu się ze sklepu zawartość koszyka zostaje usunięta.