Reklama
Partnerzy portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Klienci e-sklepu PGG czekali na te wiadomości. Koniec z rezerwacją

W e-sklepie PGG z dniem 23 maja wyłączona została rezerwacja koszyka. Przestaje obowiązywać również dzienny limit ilości dodawania produktów do koszyka.
Reklama

- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów PGG S.A. odnośnie zwiększenia dostępności produktów w sklepie oraz w związku z przypadkami dodawania produktu do koszyka, bez finalizowania zamówienia, a tym samym blokowania dostępności towaru dla innych Klientów, z dniem 23.05.2023 r. wyłączona została rezerwacja koszyka. W związku z powyższym przestaje obowiązywać również dzienny limit ilości dodawania produktów do koszyka, który umożliwiał dodawanie i usuwanie towaru maksymalnie 3 razy w trakcie jednej sesji. Obecnie takich ograniczeń nie ma - informuje PGG.

Wyłączenie gwarancji koszyka w e-sklepie PGG

Ponadto od 23 maja klient może sterować ilością towaru w koszyku posługując się przyciskami + i –.

Zmiany w e-sklepie PGG
Zmiany w e-sklepie PGG

Klient, który dodał towar do koszyka, zostanie poinformowany o braku gwarancji jego dostępności stosownym komunikatem.

W związku z powyższym, zaleca się przeprowadzenie transakcji zakupu w trakcie jednej sesji zakupowej. Po wylogowaniu się ze sklepu zawartość koszyka zostaje usunięta.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum